بادام مامایی خام و درجه یک _خشکبار شادیز

بادام مامایی خام

بادام مامایی خام و درجه یک _خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک و خام را بصورت عمده به فروش می رساند بادام مامایی از مرغوبترین بادام های ایرانی است.

بادام مامایی خام

بادام مامایی یکی از از انواع مرغوب بادام درختی در ایران است این بادام پوست بسیار ضخیم و مستحکمی دارد مغز بادام مامایی درصد چربی بالا و رنگ روشنی دارد از مغز این بادام بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع مختلف دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

منشا بادام مامایی استان چهار محال بختیاری در ایران است و بصورت عمده در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود کشت می شود بادام مامایی بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد کشور هند یکی از بزرگ ترین خریداران بادام مامایی ایران است مغز این بادام طعم شیرینی دارد بادام مامایی درصد مغز بالایی نسبت به بادام سنگی دارد و بصورت طبیعی درصد دوقلویی در آن زیاد است بادام مامایی از ارقام دیرگل است اما میوه ی آن زود رس می باشد.

این بادام خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی نیز دارد مصرف بادام مامایی سبب استحکام استخوان ها،بهبود عملکرد مغز و قلب،تقویت نیروی جنسی،پیشگیری از دیابت و کنترل فشار خون می شود.

قیمت بادام مامایی

قیمت بادام مامایی با توجه به درصد مغز و مرغوبیت آن متفاوت است هر چه مغز بادام خوش طعم تر و درشت تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است به طور کلی قیمت بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر و از بادام کاغذی کمتر است.

شرکت خشکبار شادیز عمده بادام مامایی درجه یک و خام ایرانی را بصورت مستقیم از تولید کننده تهیه و بدون واسطه به مشتریان ارائه می نماید در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام مامایی

بادام مامایی خامبادام مامایی خام و درجه یکبادام مامایی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *