فروشنده بادام مامایی در امارات

فروشنده بادام مامایی در امارات_ شرکت آجیل و خشکبار شادیز

فروشنده بادام مامایی در امارات _شرکت تجارت پویا (شادیز) تولید کننده، فروشنده و صادرکننده بادام مامایی درجه یک ایرانی می باشد. ما بالاترین کیفیت بادام مامایی ایران را با بهترین قیمت بازار به خریداران بین المللی در امارات_دبی ارائه می دهیم.

فروشنده بادام مامایی در امارات

فروشنده بهترین بادام مامایی ایران که مرکز تولید آن در استان چهار محال بختیاری است زیاد هستند.اما برای خرید خصوصا در حجم بالا باید با فروشندگان و تولیدکنندگانی ارتباط برقرار نمود که از سابقه و اعتبار خوبی در بازار برخوردار هستند.

بادام مامایی از محصولات استراتژیک استان چهار محال بختیاری است.
این محصول حجم فروش بسیار بالایی در بازار های صادراتی و کشورهایی هم چون امارات و هند دارد . علت این موضوع هم کیفیت بی نظیر و خواص شگفت انگیز این محصول کشاورزی است.

بادام مامایی یا Mamra Almond در ایران و خاورمیانه می روید و تنها حدود ۳ تا ۴ درصد از تولید بادام در جهان را شامل می شود.

برخلاف بادام کالیفرنیایی که حاوی ۲۵ تا ۵۰ درصد روغن است، بادام مامایی از ۵۰ درصد روغن تشکیل شده است. این نوع بادام بسیار مغذی است و منبعی عالی از ویتامین C و E و انواع مواد معدنی است. مغز بادام مامایی سایز بزرگتر و رنگ روشن تری نسبت به سایر انواع بادام دارد.

بادام مامایی مرغوب ایران در امارات متحده عربی به صورت عمده از فروشنده های ایرانی و عرب مختلفی برخوردار است.

کشور امارات و شهر دبی به عنوان یکی از بازار های اصلی تجاری در خاورمیانه شناخته می شود که تجار بسیار زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند.
با توجه به این که کشور های امارات و ایران به یکدیگر نزدیک هستند می توان از پتانسیل بازار این کشور برای عرضه محصولات ایرانی بهره برد.
از جمله محصولاتی که می تواند در بازار این کشور به راحتی به فروش برسد، بادام مامایی می باشد.

صادر کننده و فروشنده بادام مامایی ایران

 

صادر کننده و فروشنده بادام مامایی ایران_ شرکت تولیدی و بازرگانی خشکبار شادیز

شرکت تجارت پوبا(شادیز) به عنوان صادر کننده و فروشنده بادام مامایی صادراتی ایران در بازار های جهانی شناخته می شود.

صادرات بادام مامابی علاوه بر امارات به سایر کشورها نظیر هند، ترکیه، قطر، عمان، عراق،چین،روسیه و کشورهای اروپایی نیز انجام می شود.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز از صادر کننده های به نام بادام مامایی ایران می باشد که اقدام به ارسال تولیدات خود به کشور های مختلف از جمله امارات نموده است.

برای ارتباط مستقیم با گروه بازرگانی خشکبار شادیز با واحد فروش و بازرگانی تماس بگیرید.

⇐ تماس با ما

بادامبادام مامایی

Mamra AlmondMamra Badamبادام ئ خشکبار شادیزبادام مامایی در اماراتبادام مامایی درجه یکبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیتولید کننده بادام ماماییتولید و فروش بادام ماماییخرید بادام شهرکردخرید عمده بادام ماماییخریداران بادام مامایی ایرانصادر کننده بادام به دبیصادر کننده بادام مامایی ایرانصادر کننده خشکبار ایرانیصادرات آجبا و خشکبار به اماراتصادرات بادام ماماییفروش بادام در اماراتفروش بادام مامایی ایرانیفروش عمده بادام ماماییفروشنده آجیل و خشکبار ایرانیفروشنده بادامفروشنده بادام ماماییفروشنده بادام مامایی ایرانفروشنده بادام مامایی در اماراتفروشنده بادام مامایی در دبیفروشنده بادام مامایی صادراتیقیمت بادام مامایی در اماراتمامرا بادام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *