بازار صادرات بادام مامایی ایران | بادام و خشکبار شادیز

بازار صادرات بادام مامایی ایران | بادام و خشکبار شادیز

بازار صادرات بادام مامایی ایران | بادام و خشکبار شادیز _ بازار صادرات بادام مامایی ایران دارای حجم بسیار گسترده ای از خریداران در سراسر دنیا می باشد.

در باغات بادام استان چهار محال بختیاری خصوصا شهرستان سامان بادام مامایی درجه یک در حجم بالا تولید شده و در بازار های صادراتی مختلف عرضه می شود.

بازار صادرات بادام مامایی ایران | بادام و خشکبار شادیز

صادرات بادام مامایی ایران به بازار های جهانی در سال های اخیر سبب شده تا شاهد افزایش تقاضا برای این محصول  ارزشمند و ارگانیک باشیم.

ایران به عنوان  یکی از بزرگترین تولید کننده انواع بادام در بازار های جهانی شناخته می شود که دارای انواع بادام درختی نظیر بادام سنگی، بادام پوست کاغذی، بادام ربیع، بادام مامایی، بادام شاهرودی و ..است. اما نکته قابل توجه اینجاست که حجم بالایی از صادرات بادام ایران مربوط به نوع بادام مامایی می باشد.

مقصد اصلی صادرات بادام مامایی کشور های هند،امارات،قطر،عمان، ترکیه و روسیه می باشد که هر ساله حجم بالایی را به خود اختصاص می دهند.

در بین کشورهای خریدار بادام مامایی ایران،کشور هند به خاطر طعم خوش و لذیذ مغز بادام مامایی یکی از وارد کننده های اصلی این نوع بادام است.

منشا تولید بادام مامایی شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. کشاورزان شهرستان سامان به سبب برخورداری این منطقه از آب و خاک مناسب جهت رشد و پرورش بادام، بهترین انواع بادام مامایی را تولید کرده و به بازارهای خارجی عرضه می نماید.

صادرات مغز بادام مامایی سامان اغلب در بسته بندی های متنوع ارسال می گردد،که موجب بالا بردن کیفیت صادرات می شود.

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

 

قیمت مغز بادام مامایی صادراتی

قیمت مغز بادام مامایی به دلیل طعم عالی، ارزش تغذیه ای بالا، تقاضای زیاد و اینکه جزء ارقام اصلی و صادراتی است، نسبت به دیگر انواع بادام بالاتر است.

به طور کلی پارامترهای مختلفی بر قیمت مغز بادام مامایی تاثیر گذار است که مهمترین آن سایز مغز بادام است. پس از سایز، کیفیت دومین پارامتر مهم جهت تعیین قیمت مغز بادام مامایی به شمار می آید.

البته عوامل دیگری هم چون نوسانات بازار،نرخ ارز، میزان عرضه و تقاضا، نوع بسته بندی و نحوه تحویل بار بر قیمت این محصول تاثیر گذار می باشد.

شما عزیزان برای خرید عمده این محصول با قیمت مناسب می توانید با مدیریت فروش مربوطه در گروه بازرگانی شادیز در تماس باشید.

تماس با ما

بادام مامایی

بادام ایرانبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی ایرانبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبازار بادام ایرانبازار بادام مامایی ایرانبازار خشکبار ایرانبازار صادرات بادامبازار صادرات بادام ماماییبازار صادرات خشکبار ایرانخشکبار ایرانیخشکبار شادیزصادرات بادامصادرات بادام ایرانصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی ایرانصادرات خشکبارصادرات خشکبار ایرانصادرات خشکبار ایرانیقیمت مغز بادامقیمت مغز بادام ماماییمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *