صادرکننده پسته ایران به اروپا

صادرکننده پسته ایران به اروپا

صادرکننده پسته ایران به اروپا _ گروه بازرگانی صادر کننده پسته شادیز با ارائه انواع پسته های با کیفیت ایران آماده ارسال بار به کشور هدف شما می باشد.

صادرکننده پسته ایران به اروپا

پسته با کیفیت ایرانی در بسته بندی های صادراتی و فله توسط بازرگانی های صادرکننده پسته در ایران به اروپا صادر شده و قیمت صادرات انواع مختلف این محصول بسیار مناسب می باشد.

پسته به عنوان یکی از محصولات استراتژبک کشاورزی ایران در کشور های مختلف از جمله آلمان، اسپانیا،سوئیس، فرانسه، کانادا، استرالیا و  دیگر کشورهای اروپایی طرفداران ویژه ای دارد.

اروپا به عنوان یکی از خریداران و وارد کنندگان اصلی پسته ایران در بازارهای جهانی شناخته می شود.

در زمینه صادرات ارقام پسته به اروپا، مهمترین مسئله رعایت استاندارد های بهداشت آفلاتوکسین است. به عبارت بهتر اولین پارامتر صادر کننده های پسته ایران به اروپا مجاز بودن درصد آفلاتوکسین پسته است.

انواع پسته احمد آقایی،فندقی و کله قوچی جزو پر فروش ترین پسته های ایران در کشورهای اروپایی می باشند.

شرکت شادیز به عنوان صادرکننده پسته ایران، انواع پسته صادراتی را به صورت خام و فرآوری شده به بازار های اروپایی از جمله اسپانیا، آلمان،ایتالیا،کانادا، فرانسه و.. عرضه می نماید.

صادر کننده بهترین پسته احمد آقایی به اروپا

صادر کننده بهترین پسته احمد آقایی به اروپا

یکی از بهترین ارقام پسته ایرانی برای عرضه در بازار های اروپایی پسته احمد آقایی است که طرفداران ویژه ای در کشورهای مختلف اروپا دارد.

انواع پسته اکبری، احمد آقایی، کله قوچی، فندقی و بادامی جزو پر طرفدار ترین و مهم ترین ارقام پسته تولیدی ایران به شمار می آیند.

در بین موارد مذکور پسته احمد آقایی از محبوبیت بالایی برخوردار است که در دو کیفیت پسته احمد آقایی طبیعی خندان و پسته احمد آقایی مکانیک خندان به بازار عرضه می گردد.

بسیاری از کشورها با توجه به زمینه مصرف خود بیشتر از خریداران کیفیت های پایین این محصول هستند اما کشورهای اروپایی همواره خواهان بهترین کیفیت قابل ارائه می باشند.

یکی از بهترین راه های خرید پسته احمد آقایی و سایر ارقام پسته ایرانی از سراسر دنیا برقراری ارتباط با تولید کنندگان اصلی این محصول در ایران می باشد. مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز به عنوان یکی از فعالان حوزه صادرات خشکبار آماده همکاری با مشتریان از سراسر جهان می باشد.

شما عزیزان برای خرید محصول و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مدیران فروش و بازرگانی این مجموعه در ارتباط باشید.

تماس با ما

پسته

بازرگانی پسته شادیزبازرگانی صادر کننده پستهبهترین پسته ایرانیپستهپسته ایرانپسته ایرانیپسته شادیزپسته صادراتیپسته صادراتی ایرانشرکت پسته شادیزصادر کننده بهترین پستهصادر کننده بهترین پسته به اروپاصادر کننده پستهصادر کننده پسته احمد آقاییصادر کننده پسته ایرانصادر کننده پسته ایرانیصادر کننده پسته به اروپاصادرات به اروپاصادرات پستهصادرات پسته ایرانصادرات پسته ایران به اروپاصادرات پسته به اروپا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *