عرضه پسته ایرانی در امارات جهت صادرت مجدد

عرضه پسته ایرانی در امارات جهت صادرت مجدد

عرضه پسته ایرانی در امارات جهت صادرت مجدد _ مجموعه تولیدی و بازرگانی شادیز یکی از عرضه کنندگان انواع پسته صادراتی ایران در بازار امارات می باشد.

عرضه پسته ایرانی در امارات جهت صادرت مجدد

عرضه پسته ایرانی در امارات به عنوان یکی از مقاصد صادراتی پسته های ایرانی در حجم بسیار بالایی انجام می شود.

فروش انواع پسته های ایرانی علاوه بر بازار امارات برای صادرات مجدد به دیگر کشورها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کشور امارات به عنوان مرکز اصلی تجارت کشوهای عربی شناخته می شود. این کشور محصول پسته مورد نیاز خود را از دو کشور ایران و آمریکا تامین می کند. فاصله زیاد این کشور با آمریکا سبب شده تا ایران گزینه مناسب تری برای آنها باشد.

صادرات پسته ایرانی به امارات در حجم های بسیار بالایی انجام می شود زیرا خریداران بسیاری در این کشور حضور دارند. علاوه بر این بسیاری از تجار کشورهای مختلف نیز ترجیح می دهند که پسته و محصولات آن را از کشور امارات خریداری نمایند.

یکی از دلایل اصلی این امر عدم وجود محدودیت های مالی و غیر مالی در این کشور است.

به عنوان مثال هند یکی از کشورهایی است که بیشترین حجم پسته مورد نیاز خود را به جای بازار ایران از بازار امارات خریداری می نمایند. علاوه بر هند کشورهای مالزی، چین و بسیاری از کشورهای اروپایی پسته ایران را بواسطه امارات خریداری می کنند.

عرضه پسته ایرانی در امارات جهت صادرت مجدد

عرضه پسته ایرانی در امارات با توجه به نباز بازار هدف انجام می شود. به عنوان مثال اگر مقصد پسته ایرانی بازار داخلی امارات باشد کیفیت و لوکس بودن پسته از اهمیت بالایی برخوردار است بیشترین حجم پسته صادراتی از ایران برای بازار داخلی امارات پسته های لوکس و گران قیمت ایرانی مانند کله قوچی و اکبری است.

اما اگر هدف از عرضه پسته ایرانی به امارات صادرات مجدد به سایر کشورها باشد نوع پسته با توجه به نباز آن بازار تعیین می گردد. معمولا کشور امارت از انواع پسته ایرانی قیمت مناسب جهت باز صادرات خرید می نماید.

«نکته مهم» ⇐ برای فروش پسته ایران در بازار امارات نیاز به گواهی بهداشتی خاصی نیست اما اگر هدف صادرات مجدد به کشورهای دیگر بویژه کشورهای اروپایی باشد دارا بودن گواهی بهداشت پسته از جمله گواهی سلامت آفلاتوکسین امری ضروری است.

〈 مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز 〉 به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان پسته ایرانی در امارت شناخته می شود.

در این مجموعه کلیه امور از تولید تا تحویل بار در مقصد و دریافت گواهی های لازم جهت صادرات پسته ایران در امارات به صورت تخصصی انجام می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه عرضه و فروش پسته ایران در امارات از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

 

پسته

بازرگانی پسته شادیزپسته ایرانیپسته ایرانی در اماراتپسته شادیزشرکت پسته شادیزصادرات پستهصادرات پسته ایرانیصادرات پسته به اماراتصادرات مجدد پسته ایرانی در اماراتعرضه پستهعرضه پسته ایرانعرضه پسته ایرانیعرضه پسته ایرانی در اماراتعرضه پسته جهت صادراتعرضه پسته در اماراتفروش پسته ایرانیفروش پسته در اماراتمجموعه تولیدی پسته شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *