صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان به سوئد

صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان به سوئد

صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان به سوئد _ بازرگانی شادیز پسته احمد آقایی را به تجار محترم اروپایی به ویژه کشور سوئد عرضه می نماید.

صادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجان به سوئد

پسته احمد آقایی رفسنجان در کنار پسته های کله قوچی و اکبری مورد توجه صادر کننده های خشکبار ایران به سوئد قرار گرفته است.

شهرستان رفسنجان در استان کرمان مرکز اصلی تولید پسته در جهان محسوب می شود، هر ساله تولیدکننده هزاران تن از این محصول در رقم های مختلف اکبری، کله قوچی، فندقی و… می باشد. رقم احمد آقایی تولید شده در رفسنجان به دلیل رنگ استخوانی و ظاهر کشیده و تنوع قیمت، یکی از ارقام پر فروش در بازار کشورهایی چون روسیه، آلمان، سوئد، چین و… است.

ایران به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان این محصول، صادر کننده دو نوع مکانیکی و طبیعی از این رقم است. کشورهایی که از نظر بهداشتی مقررات دقیق تری دارند، از خریداران نوع طبیعی و سایر کشورها نوع مکانیکی آن را به لحاظ داشتن قیمت مناسب تر خریداری می نمایند.

گروه تولیدی و بازرگانی شادیز، صادر کننده بهترین خشکبار ایران در سراسر دنیا، امکان خرید مرغوب ترین پسته احمد آقایی تولید شده در رفسنجان را برای تجار محترم اروپایی به ویژه کشور سوئد فراهم نموده است.

صادرات پسته از ایران به سوئد

انواع پسته ایران و فرآورده های آن از جمله محصولاتی است که در حجم بالا به کشور سوئد صادرات می شود.
از آن جایی که سوئد یکی از کشور های سرد از لحاظ آب و هوایی می باشد، مردم آن اغلب از مواد غذایی استفاده می کنند که دارای طبع گرم باشد و یکی از مهم ترین آن ها انواع پسته ایران است.

بازرگانان کشور سوئد اغلب تمایل به صادرات پسته های احمد آقایی، اکبری و کله قوچی از ایران دارند. همان طور که می دانید حجم بالایی از تولیدات این پسته ها در استان کرمان صورت می پذیرد اما نکته قابل توجه اینجاست که هر منطقه ای از کرمان به نوع خاصی از پسته معروف است؛ به عنوان مثال پسته احمد آقایی ایران با نام منطقه نوق رفسنجان در بازار های صادرات شناخته می شود.

شما عزیزان در صورتی که قصد صادرات انواع پسته از ایران به سوئد را دارید، می توانید با مدیران فروش ما در گروه بازرگانی پسته و خشکبار شادیز در تماس باشید.

پسته احمد آقایی

بازرگانی شادیزصادر کننده پسته احمد آقاییصادر کننده پسته احمد آقایی به سوئدصادر کننده پسته احمد آقایی رفسنجانصادر کننده پسته به سوئدصادر کننده پسته رفسنجان به سوئدگروه بازرگانی شادیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *