عمده فروشی خرما مضافتی | تولید کننده خرما ایرانی

عمده فروشی خرما مضافتی | تولید کننده خرما ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

عمده فروشی خرما مضافتی | تولید کننده خرما ایرانی،شرکت تجارت پویا (شادیز) تولید کننده و صادر کننده خرمای مضافتی ایرانی (که خرمای مضافتی ایرانی، خرمای کیمیا نیز نامیده می شود) و خرمای خشک می باشد. ما به خریداران بین المللی خرما کمک می کنیم تا بر اساس نیاز بازار خرما، بهترین قیمت خرمای ایرانی را با بالاترین کیفیت پیدا کنند. عمده فروشی خرما (B2B) خدمات تجارت حرفه ای ما برای مشتریان است.

عمده فروشی خرما مضافتی | تولید کننده خرما ایرانی

فروش عمده خرمای مضافتی ایران برای مصرف در بازارهای بین المللی از طریق تولیدکنندگان معتبر ایرانی به صورت مستقیم انجام می شود.

شرکت تجارت پویا (شادیز) تولید کننده و صادر کننده خرمای مضافتی ایرانی (که خرمای مضافتی ایرانی، خرمای کیمیا نیز نامیده می شود) و خرمای خشک می باشد. ما به خریداران بین المللی خرما کمک می کنیم تا بر اساس نیاز بازار خرما، بهترین قیمت خرمای ایرانی را با بالاترین کیفیت پیدا کنند. عمده فروشی خرما (B2B) خدمات تجارت حرفه ای ما برای مشتریان است.

آشنایی با میوه خرمای مضافتی:

آشنایی با میوه خرمای مضافتی:_ شرکت تجارت پویا( شادیز)

ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خرما در جهان نقش بسزایی در این بازار جهانی دارد. میانگین ارزش محصولات خرمای ایرانی حدود ۱.۲ میلیون تن در سال است.
همچنین قدرت سلامتی خانواده میوه خرما از هزاران سال پیش شناخته شده است. و در حالی که علم ثابت کرده است که مطمئناً، ما عاشق خوردن آنها بیشتر به دلیل خوشمزه بودن این میوه های تیره هستیم. خانواده خرما دارای انواع مختلفی از تازه تا خشک است و خرمای تازه (مضافتی، رطب، خرمای بم) پرطرفدارترین محصول با طعمی خاص است.
بین بیش از ۳۰ نوع خرمای ایرانی، خرمای مضافتی (که به آن خرمای مضافتی ایرانی یا خرمای کیمیا نیز می گویند) تقاضای فزاینده ای در دهه اخیر داشته است. کیفیت خاص و نقش فرهنگی این محصول سالم، باعث محبوبیت آن در بازارها شده است.

از بعد فرهنگی، تقریباً همه مسلمانان در چندین کشور از این میوه خرمای ایرانی برای ماه رمضان (یکی از مهمترین مراسم مذهبی در جهان) استفاده می کنند. در این مراسم مهم مسلمانان که هر سال یک ماه طول می کشد، چندین فروشنده خرمای ایرانی، خرمای مضافتی را صادر می کنند.
از نظر کیفیت، خرمای مضافتی نسبت به سایر انواع خرما دارای رطوبت بیشتری است و از ارقام خرمای تازه است. یعنی میزان رطوبت این محصول بیش از ۱۸ درصد (تا ۳۵ درصد) بوده و بافت لطیف و لذیذ آن در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت. این ویژگی آن را در بیشتر بازارهای آسیا و اتحادیه اروپا بسیار محبوب کرده است.
همچنین چالش بزرگ خرید و فروش خرمای تازه ایران به ویژه در عمده فروشی خرما برای تمامی واردکنندگان خرمای تازه، نگهداری محصول خرما در شرایط دمایی مناسب در زمان برداشت، نگهداری و حمل است.

قیمت خرما مضافتی ایرانی:

قیمت خرما مضافتی ایرانی:_ شرکت خرمای شادیز

اولین سوال از خریدار خرما مضافتی این است که “قیمت خرمای مضافتی چقدر است؟”
قیمت خرمای تازه با عوامل متعددی تعیین می شود و به طور کلی با نیاز بازار مقصد مرتبط است.

در بیشتر موارد، بسته بندی پارامتر مهمی است که قیمت خرما مضافتی را تغییر می دهد. به طور کلی تولیدکنندگان خرمای ایران، محصولات خرمای مضافتی را در بسته بندی عمومی تهیه می کنند. یعنی برای خشک کن محصولات خرمای مضافتی از بسته بندی ۵ یا ۱۰ کیلویی و برای خرمای مضافتی با رطوبت بیشتر از بسته های ۴۵۰ گرمی، ۶۰۰ و ۷۰۰ گرمی استفاده می کنند. این بسته ها جعبه های کارتی هستند و در برخی موارد در ظروف پلاستیکی بسته بندی می شوند. برای دومی، هر ۱۲ جعبه کودک (مثلاً ۶۰۰ یا ۷۰۰ گرم)، یک جعبه مادر را در خود جای داد.

در برخی موارد، به ویژه برای تقاضای بازارهای اتحادیه اروپا برای خرما مضافتی، بسته بندی کلی محصولات نیاز به مرتب سازی مجدد و بسته بندی با کیفیت بهتر و چاپ جعبه های کارت دارد. در این موارد قیمت خرمای مضافتی بر اساس کیفیت مواد باز سورت یا بسته بندی بین ۵ تا ۱۵ درصد افزایش می یابد.
از دیگر نکاتی که ممکن است مورد نیاز خریدار باشد و ممکن است قیمت خرما را تغییر دهد، قوانین الزامات خاص در بازارهای ویژه خرمای ایران است.

در حال حاضر خرمای تازه مضافتی و خرمای خشک با بالاترین سطح کیفی و قیمت رقابتی قابل صادرات می باشد.

شادیز خرمای تازه و ارگانیک را به عنوان یک محصول طبیعی و سالم به بازارها با بهترین قیمت عرضه می کند. در نهایت، چندین پتانسیل وجود دارد که شادیز را به عرضه کننده خرما تبدیل می کند تا از هر درخواستی در جهت درست پشتیبانی کند.

۱. عرضه مستقیم از مزرعه به بازار اتحادیه اروپا.

۲. پتانسیل عرضه خرما به صورت عمده و خرده.

۳. در دسترس بودن برچسب های خصوصی.

۴. با کیفیت ترین خرما با بهترین قیمت.

۵. زنجیره تامین و تولید حرفه ای .

عمده فروشی خرما مضافتی | تولید کننده خرما ایرانی_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

در نتیجه، صادرات محصولات خرما با بالاترین کیفیت و استراتژی های قیمت گذاری رقابتی، شادیز را در طول فرآیند عرضه به روز نگه داشته است.

برای خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش یا بازرگانی این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

⇐تماس با ما

 

خرما

بسته بندی خرما صادراتیبسته بندی خرمای مضافتیتامین کننده خرما در ایرانتولید عمده خرما ایرانیتولید کننده خرما ایرانیتولید کننده خرما مضافتیتولید و تامین خرماتولید و صادرات خرماخرما مضافتی شادیزخرما و ماه رمضانخرمای ایرانی برای ماه رمضانخرمای شادیزخرمای کرمانخرمای مضافتیخرمای مضافتی بمخرمای مضافتی درجه یکخرید خرمای بمخرید خرمای صادراتیخرید خرمای کیمیاخرید خرمای مضافتیشرکت تولید کننده خرما ایرانیصادر کننده خرما مضافتیصادر کننده خرمای کیمیا،مضافتیصادرات خرما در ماه رمضانصادرات خرمای مضافتیصادرات خرمای مضافتی بمعرضه کننده خرمای صادراتیعرضه مستقیم خرماعرضه مستقیم خرمای مضافتیعمده فروشی خرما ایرانیعمده فروشی خرما مضافتیعمده فروشی خرمای بمفروش خرما صادراتیفروش خرما مضافتیفروش خرمای ایرانیفروش عمده خرمافروش عمده خرما مضافتیفروش عمده خرمای کیمیاقیمت خرما ایرانیقیمت خرما مضافتیقیمت خرمای ایرانیقیمت خرمای کیمیاکارخانه تولید خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *