تامین عمده خرمای مضافتی در ماه رمضان

تامین عمده خرمای مضافتی در ماه رمضان_ شرکت تجارت پویا شادیز

تامین عمده خرمای مضافتی در ماه رمضان _ گروه شادیز به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و صادرکنندگان خرمای ایران ، با افتخار اعلام می دارد که آماده همکاری جهت ارائه با کیفیت ترین خرمای ایرانی در تمام ایام سال به ویژه ماه مبارک رمضان برای صادرات به بازارهای جهانی می باشد.

تامین عمده خرمای مضافتی در ماه رمضان

یکی از ماه های عرضه عمده خرما در ایران و کشورهای مسلمان، ماه رمضان می باشد.

خرمای ایران به خصوص خرمای مضافتی به دلیل کیفیت بسیار مطلوب مورد توجه جدی در جهان است به خصوص در کشورهای اسلامی در ماه رمضان از خرمای مضافتی برای تغذیه مستقیم استفاده می‌شود؛ اما سایر ارقام خرما اکثراً در صنعت شیرینی پزی و یا تبدیل به سایر فراورده ها استفاده می‌شود.

خرمای مضافتی ایران در حجم بالای توسط کشورهای دارای جمعیت مسلمان مانند هند، ترکیه،امارات، عمان،عراق، قطر، کویت، سوریه، لبنان، عربستان و کشورهای آفریقایی در ماه رمضان خریداری می شود.

در این ماه با توجه به سنت افطاری و افزایش مصرف خرما تقاضا برای این محصول افزایش پیدا می کند.به همین دلیل است که بسیاری از تجار بین المللی سعی می کنند محصولات مورد نیاز خود را قبل از این ماه فراهم آورند.

از هم اکنون سفارشهای خرید خرما به دست ما رسیده و مشتری ها برای پیش خرید خرما اقدام کرده اند.

 شرکت بازرگانی تجارت پویا( شادیز)؛ به عنوان مرکز تجارت خرمای شرق استان کرمان شناخته می شود، انبار خرمای این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع در جوار جاده ترانزیت بم به سمت زاهدان – چابهار قرار گرفته است. 

این مجموعه هیچ محدودیتی جهت تامین خرما برای بازارهای داخلی و بین المللی نداشته و محصولات خود شامل انواع خرمای مضافتی، پیارم، زاهدی و.. را به نقاط مختلف دنیا ارسال می نماید.

خرمای مضافتی با کیفیت ترین و محبوب ترین انواع خرمای ایرانی در بازارهای جهانی می باشد. قطب تولید این نوع خرما شهرستان بم در استان کرمان است.

خرما یکی از قدیمی ترین میوه های جهان است که ریشه آن به ۳۰۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد و بیش از ۵۰۰۰ سال است که در خاورمیانه و شمال آفریقا برداشت می شود. در اسلام، خرما مهم است زیرا مسلمانان در ماه مبارک رمضان با آن افطار می کنند.

کشور ایران به عنوان بزرگترین کشور تولید کننده و صادر کننده خرمای درجه یک در دنیا شناخته می شود.خرمای صادراتی ایران به بیش از ۷۰ کشور دنیا به فروش می رسد و کشورهای مذکور تنها تعداد کمی از کشورهای خریدار خرمای ایران هستند.

قیمت خرما در ماه رمضان:

قیمت خرما در ماه رمضان:شرکت خرمای شادیز

از آن جایی که تقاضا در این ماه بالا می رود، قیمت نیز به تبع آن تا مقداری بالا می رود.

اما همیشه برای دور ماندن از نوسانات شدید قیمتی، ارتباط با مراکز تولید می تواند روش موثری باشد.

تولیدکننده های خرما در کرمان محصولات خود را قبل از ماه مبارک فرآوری می کنند تا در زمان افزایش تقاضا، پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشند.

در این زمان ها البته سودجویانی نیز هستند که سعی بر افزایش بی حد قیمت دارند.

اما تولیدکننده های متعهد زیادی هم در بازار این استان وجود دارند که محصولات خود را با سود منطقی در بازار به فروش می رسانند.

برای دریافت قیمت روز محصولات بهترین گزینه برقراری تماس با واحد فروش مراکز تولیدی می باشد.

جهت خرید یا استعلام قیمت خرمای صادراتی می توانید با شرکت شادیز با بخش فروش تماس بگیرید و ضمن اطلاع از قیمت به روز محصول از خدمات مشاوره شرکت نیز استفاده نمایید.

⇐ تماس با ما

خرما

انواع خرمای ایرانیتامین خرما در ماه رمضانتامین خرمای صادراتیتامین عمده خرماتامین عمده خرمای ایرانیتامین کننده خرمای ایرانیتامین کننده خرمای مضافتیتولید کننده خرماخرما مضافتیخرمای ایرانیخرمای مضافتی شادیزخرید خرما در ماه رمضانخرید خرما زاهدیخرید خرمای پیارمخرید خرمای صادراتیخرید خرمای مضافتیخرید عمده خرماشرکت بازرگانی تجارت پویا( شادیز)شرکت صادر کننده خرماصادر کننده خرما مضافتیصادرات خرما در ماه رمضانصادرات خرمای ایرانیصادرکنندگان خرمای ایرانعرضه خرما در ماه رمضانعرضه عمده خرمافروش عمده خرماقیمت خرماقیمت خرما در ماه رمضانقیمت خرما مضافتیقیمت خرمای صادراتیقیمت خرید خرما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *