کشمش طلایی – فروش مستقیم کشمش طلایی – کارخانه کشمش شادیز

کشمش طلایی | خرید کشمش ایرانی | فواید کشمش_ شرکت تجارت پویا(شادیز)

کشمش طلایی – فروش مستقیم کشمش طلایی – کارخانه کشمش شادیز /از آنجایی که مجموعه تولیدی کشمش شادیز کارخانه تولید انواع کشمش از جمله کشمش طلایی می باشد، می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام به خرید آن نمایید و علاوه بر دریافت محصولات ارزانتر، انواع کشمش را با کیفیت بالاتر تهیه نمایید.

کشمش طلایی – فروش مستقیم کشمش طلایی – کارخانه کشمش شادیز

فروش مستقیم کشمش طلایی در انواع مختلف عمدتا توسط شرکت تجارت پویا( برند شادیز) انجام می شود.

محصولات این مجموعه با کیفیت های مختلف آماده عرضه در بازارهای داخلی و صادراتی خواهد بود.

برای دریافت قیمت می توانید با ما تماس بگیرید.

کشمش طلایی به دلیل رنگ منحصر به فرد خود در سراسر جهان بسیار محبوب است و فرآیند تولید کشمش طلایی با خشک کردن انگور آغاز می شود.

″کشمش طلایی یکی از خوشمزه ترین کشمش های ایران است که متقاضیان زیادی در داخل و خارج از ایران دارد. این کشمش بی دانه و زرد رنگ که در شهرهای انگور خیز ایران تولید و صادر می شود یکی از معروف ترین و مرغوب ترین کشمش های دنیاست.″

بهترین کشمش ایران

بهترین کشمش ایران _ شرکت تجارت پویا برند شادیز

کشمش طلایی بهترین کشمش تولید شده در ایران است و به همین دلیل بیشترین تقاضا را در بین کشورهای خارجی دارد. کشورهای اروپایی و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از طرفداران کشمش طلایی ایران هستند.

از این رو صادرات کشمش طلایی بیشتر از صادرات سایر کشمش ها است. این استقبال باعث شده یک کارخانه های ایرانی مانند کارخانه شادیز به تولید انواع کشمش طلایی بپردازد. کافی است نگاهی به بازار جهانی کشمش طلایی بیندازید و متوجه خواهید شد که ایران در این زمینه حرف اول را می زند.

کشمش طلایی چگونه تولید می شود؟

کشمش طلایی چگونه تولید می شود؟ _ بازرگانی شادیز

فرآیند تولید کشمش طلایی یا کشمش بدون هسته با خشک کردن انگور آغاز می شود.

انگورهای خشک شده را به یک محفظه دی اکسید کربن برده و در جعبه های چوبی قرار می دهند. جعبه ها را روی قفسه ها می گذارند و گوگرد را در ظرف فلزی ریخته و آتش می زدند. بعد از مدتی رنگ کشمش زرد می شود و کشمش طلایی به دست می آید.

درجه بندی کشمش طلایی

درجه بندی کشمش طلایی _ کارخانه کشمش شادیز

کشمش بر اساس کیفیت آن درجه بندی می شود، اما در کشمش طلایی این روند کاملا متفاوتی را طی می کند. کشمش طلایی باید درصد خرابی بالایی داشته باشد. کشمش طلایی درجه یک باید له شود. اما کشمش طلایی ممتاز علاوه بر داشتن این اقلام باید دارای درجه بندی درشت و یکنواخت باشد. کشمش طلایی درجه یک ۹ تا ۱۱ و ۱۰ تا ۱۲ میلی متر است. این دسته بندی ها مختص کشمش طلایی ایران بوده و اندازه آن در کشورهای دیگر متفاوت است.

همانطور که گفته شد دسته دیگر کشمش اندازه( سایز) آن است. اندازه کشمش طول آن است. بیشتر کشمش های طلایی سایزدار هستند، اما کشمش هایی که سایز بزرگ دارند برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده می شوند.

در صورت تمایل به صادرات و واردات کشمش طلایی به کشورهای بین المللی می توانید با کارشناسان مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

⇐ تماس با ما

کشمش

Golden Raisinانواع کشمش صادراتیبهترین کشمش ایرانتامین کننده کشمشتامین کننده کشمش ایرانیخرید کشمش ایرانیخرید کشمش صادراتیخرید کشمش طلاییخرید کشمش عمدهدرجه بندی کشمش طلاییشرکت صادرات کشمشصادر کننده کشمشصادرات کشمشصادرات کشمش طلاییعرضه کشمشفروش عمده کشمش طلاییفروش کشمش طلاییفروش مستقیم کشمش از کارخانهفروش مستقیم کشمش طلاییقیمت کشمشقیمت کشمش طلاییکارخانه شرکت تجارت پویاکارخانه کشمش شادیزکشمش بنابکشمش زرد طلاییکشمش طلاییکشمش طلایی ایرانکشمش طلایی شادیزکشمش کاشمر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *