نحوه ارتباط با تامین کنندگان بادام مامایی _ شرکت شادیز

نحوه ارتباط با تامین کنندگان بادام مامایی _ شرکت شادیز

نحوه ارتباط با تامین کنندگان بادام مامایی _ شرکت شادیز / بادام مامایی تولیدی در ایران یکی از محصولات ارگانیک و با کیفیت کشاورزی می باشد که به صورت عمده و بسته بندی شده به کشور های متعددی صادر می گردد.
شرکت شادیز، از تامین کنندگان و صادرکنندگان اصلی این محصول با قیمت های رقابتی و کیفیت تضمین شده می باشد.

نحوه ارتباط با تامین کنندگان بادام مامایی _ شرکت شادیز

اگر به دنبال تامین کننده بادام  مامایی (Mamra badam) مرغوب هستید، شرکت تولیدی شادیز در خدمت شماست. ما عمده فروش، تامین کننده و صادر کننده بادام مامرا هستیم. کیفیت بادام مامایی ایرانی با هیچ یک از همتایان آن  در دیگر مناطق دنیا قابل مقایسه نیست.

خرید مغز بادام مامایی از شرکت تجارت پویا( برند شادیز) به عنوان مرکز اصلی فروش بادام مامایی در ایران برای شما مزیت محسوب می شود. چرا که ما کیفیت و اصل بودن این محصول را تضمین می کنیم.

نحوه تشخیص مغز بادام مامایی مرغوب و اصل

نحوه تشخیص مغز بادام مامایی مرغوب و اصل_ شرکت شادیز

نکات مهمی برای تشخیص و شناسایی مغز های اصلی بادام مامایی وجود دارد. بادام مامایی یا بادام مامرا نوعی بادام است که فقط در منطقه خاصی در ایران می روید. بادام مامایی در استان چهارمحال و بختیاری در منطقه سامان ( از نواحی حاشیه زاینده رود) می روید. شرایط اقلیمی خاص این منطقه برای کاشت بادام مامایی بسیار مناسب است.

برای خرید عمده بادام مامایی باید بتوانید مامرا بادام را با بهترین کیفیت بشناسید.

یافتن تامین کنندگان بادام مامایی که بتوانند مغز بادام مامایی را با کیفیت بالا به شما عرضه کنند، کار آسانی نیست. شرکت شادیز در زمینه تولید، تامین، توزیع و صادرات بادام مامایی مرغوب و انواع آجیل و خشکبار ایرانی فعال است.

پوست بادام مامایی سفت است. با دست نمی توان آن را شکست. از این نظر شباهت زیادی به بادام سنگی یا انواع بادام شاهرودی دارد. اما بادام مامایی رنگ طلایی روشن تری دارد. مغز بادام مامایی اندازه و ظاهر یکسانی ندارد که نشان  دهنده طبیعی بودن آن است. بیشتر مغز ها در این نوع بادام دوقلو هستند و بافت آن ها نرم است. در مقابل، بادام آمریکایی یا بادام کانادایی اندازه و ظاهری یکنواختی دارند و مغز آن ها تک هستند.

بادام مامایی طعم و مزه بسیار منحصر به فردی دارد. این نوع بادام خوشمزه تر و شیرین تر از انواع بادام است. از آنجایی که بادام های آمریکایی و کانادایی دستکاری ژنتیکی شده اند، طعم لذیذ بادام مامرا را ندارند.

خریداران و واردکنندگان بادام مامایی می توانند با شرکت شادیز به عنوان تامین کننده اصلی مامایی با کیفیت برتر تماس حاصل نمایند. مجموعه ما ، تولید کننده،تامین کننده  و عمده فروشی بادام مامایی است.

صادرات عمده بادام مامایی ″Mamra Almond ″ به هند

صادرات عمده بادام مامایی ″Mamra Almond ″ به هند _ شرکت شادیز

صادرات عمده بادام مامایی به هند از فعالیت های اصلی شرکت شادیز( تجارت پویا) می باشد.

هند یکی از واردکنندگان اصلی مامرا بادام از ایران است. ترکیه، کشورهای عربی، روسیه، ژاپن، چین و برخی کشورهای اروپایی علاقمند به خرید بادام مامایی ایرانی هستند.

در شرکت شادیز انواع آجیل و خشکبار ایرانی به ویژه بادام مامایی  و پسته برای صادرات موجود می باشد.

عمده فعالیت های شرکت شادیز به شرح زیر است:

تولید، عرضه، فروش و صادرات انواع آجیل و خشکبار ایرانی با کیفیت بالا.

در اینجا لیستی از محصولات ما آمده است:

  • انواع پسته، مغز پسته و فرآورده های آن
  • انواع بادام
  • بادام زمینی
  • فندق
  • انواع کشمش
  • زرشک
  • زعفران
  • خرما
  • نمونه های مختلف میوه های خشک مانند انجیر خشک و…

برای تامین عمده بادام مامایی با مجموعه شادیز تماس بگیرید. مجموعه ما آماده است تا به مشتریان داخلی و بازرگانان بین المللی خود مغزهای بادام مامایی را با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه دهد.

بسیاری از کشورهای جهان به خرید بادام مامایی علاقه نشان می دهند. بادام مامایی ارگانیک‌ترین و مغذی‌ترین آجیل است که هیچ‌کس نمی‌تواند تأثیر ویژه آن را در تقویت سیستم ایمنی بدن و مبارزه با اختلالات سلولی نادیده بگیرد. در هند کمتر کسی را می توان بافت که از بادام مامایی در رژیم غذایی خود استفاده نکند. در واقع حجم عمده صادرات بادام مامایی ایران به هند انجام می شود. بادام مامایی یا مامرا بادام محصولی بسیار ارزشمند است اما به دلیل قیمت بالا، در بازارهای داخلی ایران فروش چندانی ندارد. اما  روز به روز شاهد رونق چشمگیر بازار صادراتی این محصول شگفت انگیز هستیم.

شما می توانید با کلیک بر روی لینک  زیر یا به صورت تلفنی و یا در واتس آپ با یکی از کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

⇐ تماس با ما

بادام مامایی

Mamra AlmondMamra Badamآجیل و خشکبار شادیزارتباط با تامین کنندگان بادام ماماییانواع بادام ایرانیبادام ایرانیبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیبادام مامایی عمدهبادام مامایی مرغوببادام مامایی مرغوب و اصلبادام مامرا ایرانبازرگانی خشکبار شادیزتامین بادام ماماییتامین کنندگان بادام ماماییتامین کننده بادام در ایرانتامین کننده بادام ماماییتامین کننده مغز بادامخرید بادام از تامین کنندهخرید بادام ماماییخرید عمده بادامخرید عمده بادام ماماییشرکت تامین کننده بادام ماماییشرکت خشکبار تجارت پویا( شادیز)صادر کننده بادام ایرانیصادر کننده بادام مامراصادرات بادام مامایی به هندصادرات عمده بادام ماماییعرضه بادام ماماییمغز بادام ایرانیمغز بادام ماماییمغز بادام مامایی مرغوب و اصلنحوه ارتباط با تامین کنندگان بادام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *