فروش مغز بادام شاهرودی _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش مغز بادام شاهرودی

فروش مغز بادام شاهرودی _ شرکت بازرگانی شادیز انواع مغز بادام شاهرودی درجه یک را به صورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

فروش مغز بادام شاهرودی

کشور ایران جزو کشورهای برتر تولید کننده بادام در دنیا محسوب می شود. بادام های ایرانی به دلیل شرایط جغرافیایی مناسب و خاک حاصلخیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. بادام های تولید شده در ایران انواع مختلفی دارند و بادام شاهرودی یکی از آن ها است.

بادام شاهرودی یکی از پر مغز ترین و بهترین بادام های ایرانی است . این بادام پوست چوبی نسبتا سختی دارد و درصد مغز آن گاهی تا ۵۰ درصد وزن بادام می رسد. این میزان مغز در میان بادام های با پوست درصد بالایی است.

بادام شاهرودی به طور کامل در بین مردم شناخته شده نیست اما بسیاری از تجار جهت دسترسی به مغز فراوان این نوع بادام را انتخاب می کنند. بادام شاهرودی خود انواع مختلفی دارد که مرغوب ترین آن ها بادام شاهرودی ۱۲ و بادام شاهرودی ۲۱ است.

انواع بادام شاهرودی تولید شده در ایران عبارتند از:

ارقام ۷_۸_۱۶: ارقام خیلی دیرگل

ارقام ۱۲_۱۵_۱۸: ارقام متوسط گل

ارقام ۱۷_۲۱: ارقام زود گل

ارقام دیرگل و زود گل حدود ۳۰ روز تا شروع گلدهی با یکدیگر تفاوت دارند.

مغز بادام شاهرودی از نظر طعم رنگ و روغن دهی بسیار مرغوب می باشد و از نظر کیفی با مغز بادام مامایی رقابت می کند. مغز این بادام شیرین است و تلخی ندارد. قیمت بادام شاهرودی از بادام سنگی بیشتر است و بالطبع مغز آن نیز از مغز بادام سنگی قیمت بالاتری دارد.

بادام شاهرودی در مناطق مختلف ایران از جمله استان چهار محال بختیاری به صورت عمده تولید می گردد. بادام شاهرودی گزینه مناسبی جهت فروش داخلی و هم چنین صادرات می باشد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام ایرانی را به صورت عمده و بی واسطه به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام شاهرودی

فروش بادام شاهرودیفروش مغز بادام شاهرودیمغز بادام شاهرودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *