صادرات بادام خام به عراق و کردستان عراق _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام خام به عراق و کردستان عراق

صادرات بادام خام به عراق و کردستان عراق _ بازرگانی شادیز انواع بادام خام ایرانی درجه یک را به کشورهای عربی نظیر عراق صادر می نماید.

صادرات بادام خام به عراق و کردستان عراق

بادام های ایرانی از جمله محصولاتی هستند که در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارند. بادام های خام ایرانی به کشورهای مختلف آسیایی،کشورهای اروپایی و کشورهای عربی نظیر عراق صادر می گردد.

خرید و فروش انواع بادام ایرانی در عراق به خصوص کردستان عراق از رونق بسیار بالایی برخوردار است. منطقه کردستان ظرفیت بالایی جهت مبادلات تجاری بین دو کشور دارد.مردم کشورهای عربی مانند عراق به دلیل همسایگی و تناسبات اعتقادی با مردم ایران ،علاقه زیادی به خرید محصولات صادراتی ایرانی دارند.

بادام های ایرانی به دلیل ارگانیک بودن،درصد چربی بالا و طعم عالی متقاضیان بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارند. کشور عراق یکی از شرکای خوب تجاری ایران محسوب می شود به صورتی که سهم صادرات ایران به عراق ده برابر کشورهای اروپایی است.

انواع بادام خام صادراتی ایران عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام پوست کاغذی

بادام زمینی

شرکت بازرگانی شادیز انواع بادام و مغز بادام خام ایرانی را به کشور عراق خصوصا منطقه کردستان صادر می نماید.

صادرات بادام به هند،ترکیه و روسیه

بادام های ایرانی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا هم چنین ارگانیک بودن طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارند. با آشکار شدن مضرات بادام های تراریخته تمایل مردم به مصرف بادام های ارگانیک ایرانی افزایش پیدا کرده است.کشور هند بزرگ ترین خریدار بادام های ایرانی است و بیشتر بادام مامایی را از ایران خریداری می کند. علاوه بر هند کشورهای ترکیه،روسیه و امارات نیز از خریداران بادام ایرانی خصوصا بادام مامایی به شمار می روند.

شرکت بازرگانی شادیز با حضور فعال و درخشان در صنعت بادام ،مرغوب ترین انواع بادام ایرانی را به صورت متداول به نقاط مختلف دنیا صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

ترکیه و روسیهصادرات بادام به عراق و کردستان عراقصادرات بادام به هندصادرات بادام خام به عراقصادرات بادام خام به کردستان عراق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *