صادرات بادام مامایی اعلا به هند

صادرات بادام مامایی اعلا به هند

صادرات بادام مامایی اعلا به هند _ کشور هند از خریداران بادام مامایی ایرانی می باشد اما بادام مامایی ایران به خاطر طعم، مزه و ارزش تغذیه ای بسیار بالای آن  حجم سفارشات قابل توجهی از سایر کشورهای دنیا نیز دارد.

صادرات بادام مامایی اعلا به هند

هر ساله بادام مامایی اعلا و لوکس ایران در حجم بسیار بالایی برای کشور هند صادرات می شود.

بمبئی، دهلی و حیدر آباد شهر های اصلی خریدار بادام مامایی مرغوب ایران هستند. بادام مامایی در کنار دیگر انواع خشکبار ایرانی نظیر پسته،خرما، کشمش و زعفران حجم بالایی از صادرات بادام ایران را به خود اختصاص داده است.

بادام مامایی نمونه ای منحصر به فرد از بادام های ایرانی است که طعم بسیار لذیذ و ارزش تغذیه ای بسیار بالایی دارد و به نوعی تمام مزیت های دیگر انواع بادام را به صورت یکجا دارا می باشد. مرکز اصلی که بیش ترین میزان سطح زیر کشت بادام مامایی را در ایران و دنیا به خود اختصاص داده است استان چهار محال بختیاری است.

شهرکرد و شهرستان های سامان و بن از مناطق اصلی تولید کننده بادام مامایی در این استان به حساب می آیند.

شرکت ها و مجموعه های متعددی در زمینه صادرات بادام مامایی در ایران فعالیت می کنند. مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگترین صادر کننده های بادام مامایی ایران شناخته می شود.

در این مقاله ما اطلاعات لازم و تخصصی را جهت خرید عمده بادام مامایی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مشخصات بادام مامایی اعلا برای صادرات به هند

مشخصات بادام مامایی اعلا برای صادرات به هند

بادام مامایی نوعی بادام پر خاصیت و ارزشمند به حساب می آید که با توجه به ویژگی های خود در منطقه چهار محال بختیاری به وفور یافت می شود. این نوع بادام با توجه به خواص و ویژگی های خود طرفداران زیادی در کشور های گوناگون دارد.

می توان گفت در هر منطقه ای از جهان می توان کشور هایی را یافت که به خرید و واردات بادام مامایی ایرانی مشغول هستند. از این مناطق می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کشور های عربی حوزه خلیج فارس
  2. همسایگان ایران
  3. کشور هند
  4. کشور های اروپایی

کشور هند یکی از اصلی ترین و بزرگترین کشور هایی می باشد که بادام مامایی ایرانی با حجم بالایی به آن ارسال می شود.

برای صادرات به هند باید به رنگ ، طعم، کیفیت، یک دست بودن بار و همچنین قیمت مناسب بادام مامایی توجه بسیاری داشت و در کنار آن از بسته بندی مناسبی نیز باید استفاده کرد.

بادام مامایی صادراتی را از کجا بخریم؟

بادام مامایی صادراتی را از کجا بخریم؟

مجموعه های متعددی در استان چهار محال بختیاری به تولید و فرآوری بادام مامایی مشغول هستند.

مجموعه بازرگانی شادیز؛ مجموعه ای است که با ساختار خود توانسته است ارتباط خوبی با تولید کنندگان استان چهار محال برقرار کند. از طرف دیگر این مجموعه با فروش غیر حضوری خود توانسته است با بازرگانان زیادی همکاری داشته باشد.

با خرید از مجموعه شادیز نه تنها توانسته اید از تولید کنندگان اصلی و با کمترین قیمت خرید خود را انجام دهید بلکه می توانید با یک تماس ساده بار مد نظر خود را در هر نقطه از دنیا دریافت کنید.

شما دوستان برای کاهش قیمت تمام شده محصول یک راهکار کلی دارید و آن خرید مستقیم از تولید کنندگان می باشد. همانطور که اشاره شد مجموعه شادیز نیز خرید مستقیم را برای شما به راحت ترین شکل ممکن رقم می زند و شما می توانید به راحتی محصول خود را تهیه کنید.

جهت خرید، مشاوره دریافت قیمت روز و صادرات بادام مامایی به هند و سایر کشورها می توانید با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

بادامبادام مامایی

بادام اعلابادام شادیزبادام صادراتیبادام ماماییبادام مامایی اعلابادام مامایی ایرانیبادام مامایی برای صادراتبادام مامایی شادیزبادام مامایی صادراتیصادر کننده بادام به هندصادر کننده بادام ماماییصادرات بادامصادرات بادام به هندصادرات بادام مامایی به هند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *