خرید پسته فندقی ایران در روسیه

خرید پسته فندقی ایران در روسیه

خرید پسته فندقی ایران در روسیه _ خرید پسته فندقی ایران هر ساله توسط بازرگانان فعال در روسیه در حجم های بسیار بالایی انجام می شود.

خرید پسته فندقی ایران در روسیه

خرید پسته فندقی ایران به دلیل قیمت ارزان تر و کیفیت مناسب توسط تجار روسیه از تولید کننده های ایرانی صورت می پذیرد.

پسته فندقی یکی از شناخته شده ترین ارقام پسته صادراتی ایران است که بیشترین حجم صادرات پسته از ایران به کشورهایی نظیر روسیه، قزاقستان، اوکراین، گرجستان و چین را به خود اختصاص داده است.

این نوع پسته حجم تولید بسیار بالایی داشته و تقریبا در تمامی استان های پسته خیز ایران از جمله کرمان، خراسان، یزد و سمنان به صورت عمده تولید می گردد.

البته بیشترین حجم تولید پسته فندقی مربوط به شهرستان های رفسنجان و سیرجان در استان کرمان است.

پسته فندقی در دو نوع خندان و آب خندان برای صادرات به روسیه استفاده می شود.

خرید پسته فندقی ایران در سایز های ۲۸-۳۰ و ۳۰-۳۲ در کشور روسیه رایج می باشد.

خرید پسته فندقی آب خندان شادیز

خرید پسته فندقی آب خندان شادیز

همانطور که گفته شد پسته فندقی ایران در دو نوع خندان طبیعی و آب خندان در بازار کشورهای مختلف از جمله روسیه عرضه می گردد.

منظور از پسته آبخندان پسته های دهان بسته ای است که به روش های مکانیکی و یا با استفاده از آب خندان شده و به شکل دهان باز به بازار عرضه می گردند.

این نوع پسته ها نسبت به نوع طبیعی خندان از قیمت ارزانتر و مقرون به صرفه تری برخوردار هستند از این رو بسیاری از افراد تمایل به خرید این نوع پسته دارند.

مجموعه بازرگانی شادیز؛ یکی از مجموعه هایی است که به صورت تخصصی در زمینه تولید پسته آب خندان فعالیت می کند. این مجموعه پسته فندقی آب خندان را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن  به تجار عزیز در کشورهای مختلف ارائه می نماید.

ساختار این مجموعه به گونه ای است که علاوه بر خرید حضوری امکان خرید غیر حضوری را نیز برای مشتریان فراهم ساخته است. در واقع شما با خرید از مجموعه شادیز نه تنها محصول خود را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری می کنید بلکه می توانید کالای خود را در هر نقطه از دنیا در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

عرضه پسته مناسب در بازار روسیه

عرضه پسته مناسب در بازار روسیه

همانطور که می دانید بازار کشور روسیه یک بازار کاملا رقابتی است از این رو ارائه قیمت های رقابتی بکی از پارامتر های مورد توجه برای تحار این کشور به حساب می آید.

پسته فندقی یکی از اقتصادی ترین انواع پسته های صادراتی ایران شناخته می شود از این رو عرضه آن در بازار کشورهایی مانند روسیه، چین، قزاقستان و گرجستان از رونق بالایی برخوردار است.

دو مورد زیر مهمترین عامل برای صادرات پسته به روسیه است:

  1. قیمت پسته
  2. ظاهر پسته

که پسته فندقی از هر دو ویژگی فوق برخوردار می باشد.

پسته فندقی در انواع خندان طبیعی و آب خندان طرفداران بسیاری در کشور روسیه دارد. تجار این کشور هر ساله حجم بسیار بالایی از این نوع پسته را از ایران خریداری می نمایند.

شما دوستان می توانید برای خرید، مشاوره و دریافت قیمت روز انواع پسته فندقی با مشاورین مجموعه خشکبار شادیز تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

 

 

پستهپسته فندقی

پسته آب خندانپسته آب خندان شادیزپسته شادیزپسته فندقیپسته فندقی آب خندانپسته فندقی ایرانپسته فندقی خندانپسته فندقی در روسیهپسته فندقی شادیزخرید پستهخرید پسته ایران در روسیهخرید پسته ایرانیخرید پسته در روسیهخرید پسته فندقیخرید پسته فندقی آب خندانعرضه پسته در روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *