شرکت تامین کننده مغز پسته در ایران

شرکت تامین کننده مغز پسته در ایران

شرکت تامین کننده مغز پسته در ایران _ یکی از شرکت هایی که تامین کننده انواع مغز پسته صادراتی در ایران می باشد، مجموعه تولیدی بازرگانی شادیز است.

شرکت تامین کننده مغز پسته در ایران

مغز پسته از مهم ترین و اصلی ترین فرآورده های پسته ایران به شمار می آید که توسط شرکت های تامین کننده و صادر کننده در ایران به کشورهای مختلف آسیایی، عربی و اروپایی صادر می گردد.

همانطور که می دانید پسته و مغز پسته از محصولات استراتژیک کشاورزی ایران محسوب می شود. این محصولات به سبب دارا بودن کیفیت عالی و طعم فوق العاده طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف دارد به صورتی که کمتر کشوری را می توان پیدا کرد که خواهان خرید پسته و مغز پسته ایرانی نباشد.

به طور کلی کیفیت و مرغوبیت مغز پسته و پسته ایرانی به هیچ وجه قابل قیاس با تولیدات سایر کشورها نظیر آمریکا نیست و هیچ کشوری تا به حال نتوانسته به کیفیت پسته ایران دست یابد.

انواع مغز پسته صادراتی ایران که تنوع بسیار گسترده ای نیز دارد توسط شرکت های تامین کننده و صادر کننده فعال در این حوزه به کشورهای مختلف دنیا ارسال می گردد.

با توجه به تنوع بی نظیر مغز پسته ایران هر یک از انواع مغز پسته برای صادرات به یک بازار خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

از مهم ترین انواع مغز پسته صادراتی ایران می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • مغز پسته کالک
  • مغز پسته سبز پوست کنده
  • مغز پسته کوهی
  • مغز پسته گلدار
  • و خلال مغز پسته

هر یک از موارد فوق گزینه های بسیار مناسبی برای صادرات به شمار می آیند.

شرکت تامین کننده مغز پسته در ایران

بازرگانی خشکبار شادیز؛ یکی از شرکت های فعال در زمینه تامین، فروش و صادرات انواع پسته و فرآورده های آن نظیر مغز پسته در ایران است. این مجموعه علاوه بر تامین انواع مغز پسته در حجم های انبوه خدمات دیگری هم چون ارائه گواهی های بهداشتی لازم، انجام امور گمرکی، امکان خرید غیر حضوری، فرآوری و همچنین بسته بندی محصول را نیز برای مشتریان خود انجام می دهد.

علاوه بر این گروه تولیدی شادیز محصولات خود را به صورت مستقیم و با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت به بازار کشورهای مختلف عرضه می نماید.

برای خرید و تامین انواع مغز پسته ایرانی می توانید با مدیران فروش و بازرگانی شرکت خشکبار شادیز ارتباط بگیرید.

تماس با ما

 

 

 

مغز پسته

انواع مغز پستهبازرگانی پسته شادیزبازرگانی خشکبار شادیزبازرگانی مغز پستهپسته ایرانپسته شادیزتامین پستهتامین کننده پستهتامین کننده پسته ایرانیتامین کننده مغز پستهتامین کننده مغز پسته ایرانیتامین مغز پستهتولیدی مغز پستهشرکت پسته ایرانیشرکت پسته در ایرانشرکت تامین کننده پستهشرکت تامین کننده مغز پستهشرکت مغز پسته ایرانیشرکت مغز پسته در ایرانکارخانه مغز پسته ایرانیمغز پسته ایرانمغز پسته شادیزمغز پسته صادراتی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *