خرید خشکبار ارگانیک ایرانی در امارات

خرید خشکبار ارگانیک ایرانی در امارات

خرید خشکبار ارگانیک ایرانی در امارات _  خشکبار ارگانیک صادراتی یکی از محصولاتی است که در سال های اخیر شاهد افزایش خرید آن برای کشور های مختلف خصوصا کشور امارات و کشورهای اروپایی بوده ایم.

خرید خشکبار ارگانیک ایرانی در امارات

خشکبار ارگانیک ایرانی یکی از محبوب ترین محصولات برای صادرات به امارات است.

خشکبار ایرانی به عنوان معروف ترین محصولات صادراتی در بازارهای جهانی شناخته می شود و همواره به دلیل مرغوبیت بالا طرفداران خود را در کشورهای مختلف آسیایی، کشورهای اروپایی و کشورهای عربی دارد.

امروزه با شناخته شدن مضرات استفاده از مواد غذایی ترا ریخته بسیاری از مردم در سراسر دنیا به مصرف مواد غذایی ارگانیک روی آورده اند که در بازارهای جهانی نیز شاهد افرایش چشمگیر خرید و فروش این محصولات بوده ایم.

در بین کشورهای تولید کننده محصولات ارگانیک به ویژه محصولات کشاورزی، ایران نیز به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات کشاورزی سهم ویژه ای در تولید و صادرات محصولات ارگانیک دارد.

خشکبار و محصولات کشاورزی ایران نظیر پسته های باغی، پسته کوهی، پسته جنگلی، بادام درختی، کشمش، زرشک، زعفران و.. به دلیل نحوه تولید و شرایط برداشت قابلیت عرضه به صورت ارگانیک را در بازار های بین المللی دارد.

همانطور که می دانید امارات به عنوان مرکز تجارت دنیا شناخته می شود. در واقع دبی با مراکز تجاری بی شمار قطب فعالیت بسیاری از شرکت ها و تجار کشورهای مختلف به ویژه کشورهای آسیایی شرقی و میانه است. از هر شرکتی در هر کجای دنیا نماینده یا شریک تجاری را در امارات مشاهده می کنیم که مسئول خرید و یا تامین نیاز آن شرکت به بازار های خاورمیانه و یا نماینده فروش محصولات آن ها است.

عرضه مستقیم انواع خشکبار ارگانیک ایران در امارات

عرضه مستقیم انواع خشکبار ارگانیک ایران در امارات

در بین طیف گسترده خشکبار ایرانی به ویژه محصولات ارگانیک انواع پسته و مغز پسته های ارگانیک، کشمش، مغز پسته کوهی و جنگلی ،انجیر، بادام درختی به ویژه بادام مامایی ارگانیک ایران طرفداران بسیاری در کشورهای دور و نزدیک از جمله امارات متحده عربی دارد.

موارد نام برده از محصولات صد درصد ارگانیک ایرانی است که در سالهای اخیر حجم فروش و صادرت بالایی در بازار امارات را به خود اختصاص داده است. هر یک از این محصولات در نقاط مختلفی از ایران با بالاترین استاندارد بهداشتی ممکن تولید شده و توسط شرکت های تامین کننده و صادر کننده این محصولات همراه با گواهی های بهداشتی معتبر به بازارهای صادراتی عرضه می گردد.

البته لازم به ذکر است که شرکت های تامین کننده خشکبار ارگانیک در ایران بسیار محدود هستند، زیرا تولید و صادرات محصولات ارگانیک فرآیند های دشوار تر و پرهزینه تری نسبت به محصولات غیر ارگانیک دارد.

مجموعه خشکبار شادیز؛ یکی از مجموعه هایی است که در زمینه تولید، فرآوری، تامین و صادرات آجیل و خشکبار ارگانیک ایرانی فعالیت دارد. این مجموعه این محصولات را با بالاترین استاندارد بهداشتی ممکن به بازار کشورهای مختلف از جمله امارات صادر می نماید.

گروه خشکبار شادیز با توجه به روابط متعدد خود با تولید کنندگان محصولات ارگانیک در ایران امکان خرید مستقیم این محصولات با مناسب ترین قیمت ممکن را برای بازرگانان و خریداران در نقاط مختلف دنیا فراهم ساخته است.

برای مشاوره، خرید و سفارش محصول می توانید با مشاورین مجموعه بازرگانی شادیز ارتباط بگیرید.

تماس با ما

 

 

آجیل و خشکبار

آجیل و خشکبار ایرانیآجیل و خشکبار شادیزانواع خشکبار ارگانیک ایرانانواع خشکبار ایرانتامین کننده خشکبار ارگانیک ایرانیخرید خشکبارخرید خشکبار ارگانیکخرید خشکبار ایرانی در اماراتخرید خشکبار در اماراتخشکبار ارگانیکخشکبار ارگانیک ایرانخشکبار ارگانیک ایران در اماراتخشکبار ارگانیک ایرانیخشکبار ارگانیک در اماراتخشکبار ارگانیک شادیزخشکبار در اماراتخشکبار شادیزشرکت خشکبار ایرانیصادرات خشکبار ارگانیکعرضه خشکبار ارگانیک ایرانعرضه خشکبار در امارات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *