صادرات انواع پسته و مغز پسته به استرالیا _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته و مغز پسته

Pistachios with leaves on white background


صادرات انواع پسته و مغز پسته به استرالیا _ بازرگانی شادیز انواع پسته و مغز پسته ایرانی را به استرالیا و دیگر نقاط دنیا ارسال می نماید.

صادرات انواع پسته و مغز پسته به استرالیا

کشور استرالیا از خریداران اصلی پسته و مغز پسته درجه یک از کشور ایران است. صادرات پسته به استرالیا از تجارت های بسیار پر سود برای بازرگانان ایرانی است.

کشور استرالیا صنعت کشاورزی پر رونقی دارد و در سالهای اخیر اقدام به کشت و پرورش پسته کرده است. اما میزان تولیدات داخلی این کشور پاسخگوی نیاز آن ها نیست به همین دلیل انواع پسته و مغز پسته را از دیگر کشورها مانند ایران و آمریکا خریداری می نمایند. کشور استرالیا از گروه خریداران کیفیت محور پسته های ایرانی است.

پسته های ایرانی تنوع بالا و طعم بسیار عالی دارند به همین دلیل بسیاری از تجار استرالیایی که به دنبال خرید پسته با کیفیت هستند این محصول را از کشور ایران خریداری می نمایند.

بیشترین حجم از صادرات پسته به این کشور متعلق به ارقام زیر است:

پسته فندقی

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته آب خندان کله قوچی

صادرات پسته به اروپا مانند دیگر کشورهای اروپایی نیازمند اخذ گواهی های بهداشتی مانند گواهی آفلاتوکسین می باشد. به دلیل مسافت طولانی بین کشور ایران و استرالیا صادرات پسته باید با بسته های استندارد و مناسب انجام شود.

در بین انواع مغز پسته ایرانی دو نوع مغز پسته دو پوست و مغز پسته کال بیشترین میزان صادرات به این کشور را دارا می باشد . این دو نوع مغز پسته از با کیفیت ترین و گران ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران است.

هر ساله حجم زیادی از انواع پسته و مغز پسته مرغوب و لوکس ایرانی توسط تجار به این کشور صادر می گردد و درآمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

شرکت بازرگانی شادیز آماده ارائه انواع خدمات مانند تامین و صادرات پسته با گواهی های استاندارد و بسته بندی های مناسب به خریداران محترم می باشد.

در صورت تمایل به خرید،فروش و صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته

صادرات انواع پسته ایرانی به استرالیاصادرات انواع پسته به استرالیاصادرات انواع پسته و مغز پسته به استرالیاصادرات انواع مغز پسته به استرالیاصادرات پسته به استرالیاصادرات مغز پسته ایرانی به استرالیاصادرات مغز پسته به استرالیا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *