فروش مغز بادام لپه ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش مغز بادام لپه ایرانی

فروش مغز بادام لپه ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز مغز بادام لپه شیرین را به صورت تناژی با بهترین قیمت به خریداران داخلی و خارجی عرضه می نماید.

فروش مغز بادام لپه ایرانی

مغز بادام تنها بخش خوراکی میوه بادام و مهم ترین فرآورده آن است. مغز بادام طعم بسیار لذیذ و خواص مغذی فراوانی دارد که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

مغز بادام به شکل های مختلف مانند مغز بادام سالم،مغز بادام لپه،پودر بادام و … در بازار خرید و فروش می شود. مغز بادام لپه یکی از پر متقاضی ترین انواع مغز بادام به شمار می آید زیرا از این محصول در صنایع مختلف شیرینی پزی،بستنی سازی،شکلات سازی و برای مصارف روغن گیری و صنعتی استفاده می شود.

فرآیند مغز کردن بادام بدین گونه است که بادام با پوست را در دستگاه های مخصوص پوست گیری می ریزند تا مغز و پوسته آن از یکدیگر جدا شود . طی این فرآیند برخی از مغزهای بادام تکه تکه شده و یا زدگی پیدا می کنند. این نوع مغز بادام را از مغزهای سالم جدا کرده و به صورت جداگانه با قیمت پایین تری به فروش می رسانند.لازم به ذگر است که این نوع مغز بادام مانند مغز بادام سالم کیفیت بالا و طعم خوبی دارد.

انواع مغز بادام لپه عبارتند از:

مغز بادام سنگی

مغز بادام ربیع

مغز بادام شاهرودی

مغز بادام تلخ

مغز بادام زمینی

از دو نوع مغز بادام لپه سنگی و تلخ بیشتر برای مصارف روغن گیری و از دیگر انواع مغز بادام در شیرینی پزی استفاده می شود.

مغز بادام منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و .. است که نقش مهمی در تقویت و حفظ سلامتی بدن دارد. مغز بادام جزو خوش طعم ترین و پر طرفدار ترین انواع خشکبار است و همواره متقاضیان بسیاری دارد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع مغز بادام شکسته و لپه را به کارگاه های روغن گیری،تجار و خریداران و.. به صورت عمده ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول و استعلام قیمت ها با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

فروش مغز بادام لپهفروش مغز بادام لپه ایرانیمغز بادام لپهمغز بادام لپه ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *