خرید گردو ایرانی با تناژ بالا _ شرکت خشکبار شادیز

خرید گردو ایرانی با تناژ بالا

خرید گردو ایرانی با تناژ بالا _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو ایرانی را به صورت تناژی با مناسب ترین قیمت به خریداران محترم ارائه می نماید.

خرید گردو ایرانی با تناژ بالا

گردو میوه ای بسیار قدیمی و ارزشمند است که به سبب دارا بودن خواص تغذیه ای فراوان و طعم لذیذ کاربرد های فراوانی دارد. از گردو در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی،بهداشتی و .. استفاده می شود.

گردو به عنوان یکی از پر کاربرد ترین انواع خشکبار در نقاط مختلف دنیا مانند آمریکا،ایران ،چین و.. تولید می گردد. کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا به شمار می رود. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بیشماری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی دارند.

گردو میوه ای گرد و دو پوسته ای است. یک پوست سبز و گوشتی که به تدریج خشک می شود و یک پوست چوبی و سخت که مغز گردو در آن قرار دارد. مغز گردو سرشار از ویتامین،پروتئین،امگا۳،اسیدهای چرب،آهن،منیزیم،فسفر،کلسیم و .. است.مصرف گردو نقش به سزایی در تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز دارد. مصرف گردو هم چنین سبب تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از انواع سرطان ها می شود.

صادرات گردو توسط تجار ایرانی به کشورهای مختلف انجام می شود. مهم ترین کشورهای خریدار گردو ایرانی عبارتند از:

امارات

ترکیه

قطر

دبی

کویت

کشورهای اروپایی و …

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارد مانند گردو کاغذی،گردو نوک کلاغی،گردو سوزنی،گردو سنگی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی. انواع گردو در مناطق مختلف ایران با بالاترین درجه کیفی تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

بهترین روش جهت خرید گردو با کیفیت و قیمت مناسب،خرید مستقیم از تولید کننده است. در این روش شما می توانید محصول خود را به صورت دست اول و با قیمت مناسب تر تهیه نمایید.

شرکت شادیز با عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع گردو،بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو ایرانیخرید گردو ایرانی با تناژ بالاخرید گردو با تناژ بالاخرید گردو تناژی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *