صادرات گردو به کویت _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات گردو به کویت

صادرات گردو به کویت _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز در حوزه صادرات گردو و خشکبار به کویت و سایر کشورهای عربی در کشور فعالیت می نمایند.

صادرات گردو به کویت

کویت از کشورهای ثروتمند عربی و از مهم ترین مقاصد صادراتی محصولات ایرانی است .نزدیکی جغرافیایی و وجود بنادر متعدد هم چنین اقتصاد قدرتمند این کشور زمینه صادرات انواع کالا و محصولات را به این کشور فراهم ساخته است.

انواع محصولات ایرانی خصوصا خشکبار که ایران در زمینه تولید آن بسیار غنی است به صورت عمده و یا بسته بندی شده به کشور کویت صادر می گردد. صادرات گردو به کویت از جمله فعالیت های تجاری بین این دو کشور است .

کشور ایران جزو سه کشور بزرگ تولید کننده گردو در دنیا است و مقام پنجم صادرات آن را به خود اختصاص داده است.گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و همواره متقاضیان بسیاری از کشورهای مختلف دارند.

در صادرات گردو به کویت باید به این نکته توجه کرد که محصولات در بسته بندی های استاندارد و با برچسب گذاری به زبان عربی به این کشور صادر گردد. محصولات لوکس و با کیفیت گزینه مناسبی برای صادرات به این کشور می باشد.صادرات محصول به کویت از طریق راه های آبی و از مناطق جنوبی کشور مانند بتدر عباس،بوشهر و خوزستان انجام می شود.

انواع گردو ایرانی

انواع مختلف گردوهای ایراانی شامل گردو کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو تویسرکان،گردو تبریز و.. به صورت با پوست و بدون پوست به این کشور صادر می گردد و در آمد های ارزی خوبی برای کشور به همراه دارد.

گردوهای ایرانی بیشتر در استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی تولید می گردد.

هر ساله حجم قابل توجهی از خشکبار من جمله گردو و پسته های ایرانی توسط تجار و بازرگانان به این کشور همسایه آبی ایران صادر می گردد.

بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های صادر کننده خشکبار انواع گردو را به صورت عمده و در بسته بندی های استاندارد به این کشور صادر می نماید

جهت خرید و فروش و یا صادرات محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

راه های ارتباطی

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

صادرات گردوصادرات گردو به کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *