صادرات مستقیم گردو ایرانی به کویت _ بازرگانی شادیز

صادرات مستقیم گردو ایرانی به کویت

صادرات مستقیم گردو ایرانی به کویت _ بازرگانی شادیز انواع گردوی مرغوب ایرانی را بصورت مستقیم به کشورهای مختلف عربی از جمله کویت صادر می نماید.

صادرات مستقیم گردو ایرانی به کویت

صادرات مستقیم گردو به کویت یکی دیگر از فعالیت های شرکت بازرگانی شادیز در ایران می باشد. این مجموعه انواع گردوی درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به کشورهای مختلف عربی صادر می نماید.

گردو از جمله خشکبارهای ارزشمند است که به دلیل دارا بودن خواص تغذیه ای و درمانی فراوان از آن در صنایع مختلف غذایی،دارویی،بهداشتی و .. استفاده می شود. این میوه ارزشمند سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،امگا۳،چربی های غیر اشباع،آهن،کلسیم،فسفر و .. است. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

کشور ایران جزو سه کشور برتر تولید کننده گردو در دنیا است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند و به کشورهای مختلف خارجی مانند کشورهای امارات متحده عربی،کویت،عراق،عربستان افغانستان و .. صادر می شود.

صادرات گردو به کویت

کویت یکی از کشورهای ثروتمند عربی و از مقاصد صادراتی مهم محصولات ایرانی از جمله انواع خشکبار ایرانی مانند گردو،پسته و .. می باشد. گردوهای ایرانی به دو شکل مغز گردو و گردوی با پوست و از طریق راه های دریایی به این کشور عربی صادر می گردد. یکی از فاکتورهای مهم در صادرات گردو به کویت بسته بندی مناسب محصول و برچسب گذاری آن به زبان عربی می باشد.

انواع گردو درجه یک ایرانی

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

گردو کاغذی

گردو سنگی

گردو سوزنی

گردو نوک کلاغی

گردو خوشه ای

انواع گردو در مناطق مختلف ایران از جمله استان های فارس،همدان،کرمان،خراسان،آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از مجموعه های فعال در حوزه تولید،فروش و صادرات گردو و سایر خشکبار ایرانی نظیر پسته و بادام در ایران به شمار می رود. مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با خریداران و تجار محترم می باشد.

هم اکنون می توانید جهت خرید و یا صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

انواع گردو درجه یک ایرانیصادرات گردو ایران به کویتصادرات گردو ایرانی به کویتصادرات گردو به کویتصادرات مستقیم گردو ایرانی به کویتصادرات مستقیم گردو به کویت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *