صادرات بادام مامایی به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز

صادرات بادام مامایی به کشورهای عربی

صادرات بادام مامایی به کشورهای عربی _ بازرگانی شادیز از شرکت های فعال در حوزه تامین و صادرات بادام مامایی در کشور به شمار می آید.

صادرات بادام مامایی به کشورهای عربی

صادرات بادام مامایی به کشورهای عربی  از عمده فعالیت های شرکت شادیز به شمار می آید. کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان خشکبار از جمله بادام در دنیا است. بادام های ایرانی به دلیل طعم خوب و طبیعی،چربی فراوان و کیفیت بالا همواره خواهان بسیاری دارند.

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین و خوش طعم ترین انواع بادام های ایرانی است. بادام های ایرانی بر خلاف بادام های خارجی که تراریخته است، کاملا طبیعی می باشد. در سالهای اخیر با مشخص شدن مضرات محصولات تراریخته،تمایل مردم به مصرف محصولات سالم و بهداشتی بیشتر شده است. به همین دلیل بادام های ایرانی از جمله بادام مامایی ،متقاضیان بسیاری دارند.

بادام مامایی به کشورهای عربی نظیر امارات،قطر،کویت،عمان و .. صادر می گردد. کشورهای عربی از مشتریان اصلی بادام های ایرانی هستند. البته کشور هند و کشورهای اروپایی نیز از مهم ترین خریداران بادام های ایرانی محسوب می شوند.

مشخصات بادام مامایی:

بادام مامایی پوست چوبی بسیار سختی دارد . مغز این بادام از نظر طعم،رنگ و چربی بسیار مرغوب می باشد. مغز این بادام طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. مغز بادام مامایی رنگ روشن و طلایی رنگی دارد و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد.

از مغز بادام مامایی به صورت خام و بو داده در انواع آجیل ها و سایر مصارف خوراکی استفاده می شود. مغز بادام مامایی هم چنین از مغزهای با ارزش در صنایع روغن گیری،دارویی،آرایشی و بهداشتی به شمار می آید.

بادام مامایی بومی استان چهار محال بختیاری است و تنها در این استان و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند بن و سامان تولید می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز از مراکز بزرگ تامین و صادرات بادام مامایی در ایران می باشد. انواع بادام مامایی به صورت مستقیم و بی واسطه توسط این شرکت به نقاط مختلف دنیا صادر می گردد.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات بادام به کشورهای عربیصادرات بادام ماماییصادرات بادام مامایی به کشورهای عربی

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *