مغز بادام درختی خام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز

مغز بادام درختی خام ایرانی

Bowl with shelled almonds on wooden table. Delicacies


مغز بادام درختی خام ایرانی _ شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام درختی تازه و خام را در حجم های بالا و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

مغز بادام درختی خام ایرانی

مغز بادام تنها بخش خوراکی میوه بادام و از خوش طعم ترین انواع آجیل های ایرانی است.بادام منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

بادام های ایرانی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام ربیع

بادام شاهرودی

بادام پوست کاغذی

هر یک از انواع بادام ویژگی های خاص خود را دارد و به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود. مغز بادام از پر طرفدار ترین انواع خشکبار و عضو جداناپذیر آجیل های ایرانی است. مغز بادام با یک پوست نازک قهوه ای رنگ پوشیده شده و از دو لپه بزرگ سفید رنگ و روغنی تشکیل شده است. مغز بادام چربی بسیار بالایی دارد به صورتی که بیش از نیمی از آن از روغن تشکیل شده است. البته چربی موجود در بادام از نوع مفید است و سبب کاهش کلسترول خون می شود.

از مغز انواع بادام در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود. قیمت مغز بادام با توجه به پارامترهای مختلفی تعیین می شود که عبارتند از:

نوع مغز بادام

سایز مغز بادام

کیفیت و تازگی آن

البته موارد دیگری هم چون حجم خرید،میزان عرضه و تقاضا هم چنین نوسانات بازار نیز بر قیمت محصول تاثیر گذار است. به طور کلی قیمت مغز بادام از بادام با پوست بیشتر است زیرا در خرید مغز بادام احتمال پوکی و یا خرابی وجود ندارد و از طرفی می توان کیفیت محصول را به صورت مستقیم امتحان کرد.

شرکت خشکبار شادیز انواع مغز بادام خام، درجه یک و خوش طعم ایرانی را به صورت تناژی و با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

مغز بادام درختیمغز بادام درختی ایرانیمغز بادام درختی خاممغز بادام درختی خام ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *