فروش بادام سنگی خوش مغز امسالی _ شرکت خشکبار شادیز

فروش بادام سنگی خوش مغز امسالی

فروش بادام سنگی خوش مغز امسالی _ شرکت خشکبار شادیز بادام سنگی درجه یک و تازه امسالی را بدون واسطه با قیمت فوق العاده به فروش می رساند.

فروش بادام سنگی خوش مغز امسالی

بادام سنگی یکی از معروف ترین انواع بادام درختی تولید شده در کشور است. این بادام بیشترین حجم از تولید بادام را در کشور به خود اختصاص داده است. بادام سنگی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت عالی متقاضیان بسیاری دارد.

بادام سنگی از انواع سخت پوست بادام درختی است و برای رسیدن به مغز آن باید پوست آن را به وسیله اجسام سنگین شکست. مغز بادام سنگی از خوش طعم ترین و لذیذ ترین انواع مغز بادام در ایران است. درخت بادام سنگی مقاومت بالایی در برابر کم آبی دارد از این رو در زمین های کشت دیم و در رطوبت کم نیز رشد می کند.

بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام دارا می باشد به همین دلیل خرید و فروش آن بیشتر به صورت عمده انجام می شود.بادام سنگی درصد چربی بسیار بالایی نسبت به سایر انواع بادام دارد. از مغز بادام سنگی در انواع آجیل ها و مصارف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

بیشترین سطح زیر کشت بادام سنگی در استان های فارس،چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان،و.. تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

فروش انواع بادام و مغز بادام سنگی توسط مراکز و شرکت های مختلف در کشور به صورت عمده و جزئی انجام می شود. مجموعه بازرگانی شادیز به واسطه همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول در کشور انواع بادام و مغز بادام سنگی تازه امسالی را به صورت دست اول و با مناسب ترین قیمت به خریداران ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش عمده این محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حجاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

بادام سنگی امسالیبادام سنگی خوش مغز امسالیفروش بادام سنگی امسالیفروش بادام سنگی خوش مغزفروش بادام سنگی خوش مغز امسالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *