خرید پسته اکبری آجیلی رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خرید پسته اکبری آجیلی رفسنجان

خرید پسته اکبری آجیلی رفسنجان _ بازرگانی شادیز عمده پسته اکبری آجیلی و خندان رفسنجان را با قیمت مناسب به خریداران ارائه می نماید.

خرید پسته اکبری آجیلی رفسنجان

فروش عمده پسته آجیلی در کشور متعلق به پسته اکبری و پسته کله قوچی است. پسته اکبری لوکس ترین و درشت ترین پسته آجیلی تولید شده در ایران است و قیمت بسیار بالایی دارد.

پسته اکبری جزو ارقام کشیده پسته به شمار می آید و ظاهری بلند و کشیده دارد. پسته اکبری با نام پسته آجیلی شناخته می شود. این پسته به دلیل درشت بودن و درجه خندانی بالا هم چنین طعم بسیار غالی مناسب ترین گزینه جهت استفاده در آجیل است.

پسته اکبری در انواع دستچین یا توچین شده و خندان برای آجیل استفاده می شود. پسته اکبری انس پایین و تعداد دانه کمی در یک کیلوگرم دارد که نمایانگر درشتی آن است. انس های پایین و درشت پسته اکبری گزینه ای ایده آل برای آجیل هستند.

بیشترین سطح زیر کشت پسته اکبری در کشور متعلق به شهرستان رفسنجان در استان کرمان است به صورتی که بسیاری از تجار و خریداران عمده پسته اکبری را از این منطقه خریداری می نمایند. پسته اکبری رفسنجان ظاهر لوکس،طعم بی نظیر و درجه خندانی بالایی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای داخلی و خارجی شده است. پسته اکبری رفسنجان میزان صادرات بالایی به کشورهای عربی و حوزه ی خلیج فارس دارد.

به طور کلی پسته اکبری مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته تولید شده در ایران و جهان است . این پسته تنها در ایران تولید می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز مرغوب ترین پسته اکبری رفسنجان را به صورت خام و با قیمت های منصفانه به خریداران گرامی در داخل و خارج از کشور عرضه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته اکبری

پسته آجیلی رفسنجانپسته اکبری آجیلی رفسنجانخرید پسته آجیلی رفسنجانخرید پسته اکبری آجیلیخرید پسته اکبری آجیلی رفسنجانخرید پسته اکبری رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *