فروش عمده گردو کاغذی مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز

فروش عمده گردو کاغذی مراغه

فروش عمده گردو کاغذی مراغه _ بازرگانی خشکبار شادیز گردوی پوست کاغذی درجه یک مراغه را به صورت مستقیم در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش عمده گردو کاغذی مراغه

شهرستان مراغه یکی از بزرگ ترین قطب های تولید کننده گردو در استان آذربایجان شرقی به شمار می آید. شهرستان مراغه از نظر آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی محیطی مناسب جهت تولید و پرورش گردو است. گردوی مراغه به دلیل مقاومت در برابر سرما و زود بازدهی جزو ژنوتیپ های برتر گردو به شمار می آید. گردوی مراغه را با نام گردوی ژنوتیپ برتر می شناسند.

ویژگی اصلی این گردو پوست کاغذی و مغز درشت و سفید آن است که سبب افزایش تقاضای آن هم در داخل و هم در خارج از کشور شده است. گردوی مراغه به صورت مستقیم به سایر استان ها و کشورهای خارجی مانند ترکیه،کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

گردو میوه ای بسیار مغذی و در عین حال خوش طعم است که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. مغز گردو دانه ای بسیار پر چرب و از اجزای اصلی آجیل به شمار می آید. مغز گردو را با نام غذای مغز می شناسند زیرا سرشار از چربی های مفید امگا۳ است که به تقویت حافظه و یلامت مغز کمک می کند.

گردوی مراغه توسط فروشندگان و مراکز بسیاری در کشور به فروش می رسد، اما برای خرید گردوی مراغه با کیفیت و قیمت مناسب تر بهترین راه خرید بدون واسطه از تولید کننده اصلی آن است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

مشتریان گرامی می توانند از هر نقطه از کشور محصول خود را از این مرکز سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

مجموعه شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات به مشتریان و همکاری با تولید کنندگان این محصول در کشور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده گردو کاغذی مراغهفروش عمده گردو کاغذی مراغهفروش عمده گردو مراغهفروش گردو کاغذی مراغهگردو کاغذی مراغه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *