گردو کاغذی مراغه فروش عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز

گردو کاغذی مراغه فروش عمده

گردو کاغذی مراغه فروش عمده _ بازرگانی خشکبار شادیز گردو پوست کاغذی درجه یک مراغه را به صورت عمده و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

گردو کاغذی مراغه فروش عمده

شهرستان مراغه یکی از مهم ترین قطب های تولید گردو در استان آذربایجان غربی است. مراغه دومین قطب بزرگ تولید گردو پس از تویسرکان در ایران است. گردو کاغذی مراغه یکی از مرغوب ترین و محیوب ترین گردوهای ایرانی است که به دلیل کیفیت بالا و سهولت در شکسته شدن میزان تقاضای بسیار بالایی هم در بین خریداران و هم مصرف کنندگان دارد.

مهم ترین ویژگی های گردو کاغذی مراغه عبارتند از:

پوست نازک و به اصطلاح کاغذی

مغز پر و سفید

درصد چربی بالا

مقاومت زیاد در برابر سرما

زود بازده بودن

طعم بسیار عالی

گردوی پوست کاغذی مراغه به سبب دارا بودن ویژگی های فوق جزو ژنوتیپ های برتر گردو در کشور به شمار می آید. گردو میوه ای ارزشمند و مغذی است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

خواص و مزیت های گردو

گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزین،فسفر و فیبر خوراکی است که از املاح ضروری برای سلامت و تقویت بدن به شمار می آید. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب سلامت مغز و تقویت حافظه در کودکان و بزرگسالان می شود هم چنین از بیماری آلزایمر پیشگیری می نماید.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است و از روغن آن جهت مصارف موضعی و خوراکی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع غیر اشباع است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مصرف روزانه چند عدد گردو حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را تامین می نماید.

مجموعه بازرگانی شادیز بواسطه های همکاری با تولید کنندگان اصلی این محصول مرغوب ترین گردوی پوست کاغذی مراغه را به صورت دست اول و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

لطفا جهت خرید و فروش محصول هم چنین دریافت قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

گردو

فروش عمده گردو کاغذیفروش عمده گردو کاغذی مراغهفروش گردو کاغذی مراغهگردو کاغذی مراغهگردو کاغذی مراغه فروش عمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *