عمده فروشی گردو کاغذی ایران _ شرکت خشکبار شادیز

عمده فروشی گردو کاغذی ایران

عمده فروشی گردو کاغذی ایران _ شرکت خشکبار شادیز انواع گردو پوست کاغذی تولید شده در ایران را به صورت عمده و دست اول به فروش می رساند.

عمده فروشی گردو کاغذی ایران

گردو کاغذی یکی از بهترین انواع گردوی تولید شده در کشور است که پوست بسیار نازک و به اصطلاح کاغذی دارد. گردو پوست کاغذی در بسیاری از شهرهای ایران به صورت عمده تولید می شود و به بازار عرضه می گردد.

گردو پوست کاغذی درصد مغز به پوست بالایی دارد و مغز آن به آسانی و به صورت دوپر از پوست چوبی آن جدا می شود. مغز گردوی پوست کاغذی درشت،روشن و بسیار خوش طعم است به همین دلیل است که این گردو طرفداران بسیاری دارد. از جمله مناطق تولید کننده گردو کاغذی در ایران عبارتند از شهر تویسرکان در همدان،شهر بافت در کرمان،شهر مراغه در آذربایجان،شهر بوانات در استان فارس و .. .

این نوع گردو علاوه بر رونق بازار داخلی میزان صادرات بالایی نیز به کشورهای خارجی دارد. جدا کردن آسان مغز از پوست و کیفیت بالای این محصول سبب خرید،فروش و صادرات پر رونق آن شده است.

گردو از میوه های بسیار مفید و پر خاصیت است که از آن در مصارف مختلف خوراکی و برای روغن گیری استفاده می شود. مغز گردو سرشار از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان،اسیدهای چرب،امگا۳،آهن،فیبر و.. است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک می کند. مهم ترین خاصیت گردو امگا۳ فراوان آن است که سبب تقویت حافظه و سلامت مغز می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز عمده گردوی پوست کاغذی تولید شده در شهرهای مختلف ایران را به صورت مستقیم به خریداران در نقاط مختلف کشور ارائه می نماید.

هم اکنون می توانید جهت خرید و فروش محصول با ما در ارتباط باشید.

با تشکر از بازدید و همراهی شما دوستان گرامی

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عمده فروشی گردوعمده فروشی گردو کاغذیعمده فروشی گردو کاغذی ایرانفروش عمده گردو کاغذیفروش گردو کاغذی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *