فروش عمده بادام پوست کاغذی خام _ شرکت بازرگانی شادیز

فروش عمده بادام پوست کاغذی خام

فروش عمده بادام پوست کاغذی خام _ شرکت بازرگانی شادیز بادام کاغذی درجه یک ایرانی را با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

فروش عمده بادام پوست کاغذی خام

بادام کاغذی نمونه ای متفاوت از بادام های ایرانی است که بر خلاف دیگر انواع بادام پوست چوبی سبک تر و نازک تری دارد.پوست این بادام به راحتی با فشار دست قابل شکستن است. این نوع بادام با پوستی نازک و طعمی شیرین طرفداران بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

از مزیت های مهم بادام کاغذی درصد مغز به پوست بسیار بالای آن است. میزان مغز بادام کاغذی از بادام مامایی،بادام ربیع و بادام سنگی نیز بیشتر است. این درحالی است که این محصول قیمت بسیار مناسب و متعادلی دارد و مردم از هر قشری قادر به خریداری آن می باشند.

بادام پوست کاغذی یکی از بادام های لوکس ایرانی به شمار می آید. این نوع بادام یکی از بادام های پر طرفدار برای مهمانی ها،جشن ها،دور همی ها است. بادام کاغذی هم چنین گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای خارجی و برای مشتریان لوکس پسند است.

از مناطق اصلی تولید کننده بادام پوست کاغذی در ایران شهرکرد و مناطق حاشیه زاینده رود است. استان چهار محال بختیاری قطب اصلی تولید انواع بادام از جمله بادام کاغذی در کشور است . البته این محصول در سایر استان ها مانند اصفهان،فارس و کرمان نیز با کیفیت عالی تولید می گردد.

نامهای دیگر بادام پوست کاغذی بادام محب یا بادام سفید است. فروش عمده بادام پوست کاغذی درجه یک به خریداران داخلی و خارجی در این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمت انجام می شود.

شرکت شادیز با تامین محصول به صورت مستقیم از تولید کننده و عرضه بدون واسطه آن بهترین شرایط خرید محصول را برای مشتریان فراهم ساخته است.

هم اکنون جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام پوست کاغذی

بادام پوست کاغذی خامبادام کاغذی خامعمده بادام پوست کاغذی خامفروش بادام پوست کاغذی خامفروش بادام کاغذی خامفروش عمده بادام پوست کاغذیفروش عمده بادام پوست کاغذی خام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *