فروش پسته فندقی سیرجان مناسب صادرات _ بازرگانی شادیز

فروش پسته فندقی سیرجان مناسب صادرات

فروش پسته فندقی سیرجان مناسب صادرات _ بازرگانی شادیز پسته فندقی سیرجان را به صورت خام با تناژ بالا جهت صادرات به فروش می رساند.

فروش پسته فندقی سیرجان مناسب صادرات

فروش پسته فندقی درجه یک سیرجان جهت صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی به صورت عمده و تناژی انجام می شود. پسته فندقی سیرجان به عنوان یکی از مرغوب ترین پسته های صادراتی تولید شده در ایران از خرید و فروش پر رونقی در بازار برخوردار می باشد.

شهرستان سیرجان از قطب های مهم تولید کننده پسته در استان کرمان به شمار می آید. پسته تولیدی این شهرستان از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردار است. فروش پسته در سیرجان به دلیل وجود گمرک جهت صادرات از رونق بالایی برخوردار است. بیشترین و مهم ترین نوع پسته تولید شده در سیرجان متعلق به پسته فندقی است.

شهرستان سیرجان به دلیل آب و هوای خوب و ارتفاع مناسب از سطح دریا محیط مساعدی جهت تولید و کشت انواع پسته است. پسته فندقی از ارقام ریز پسته است و ظاهری گرد و کروی شکل دارد. رقم فندقی یا اوحدی بیشترین میزان تولید و صادرات پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

این پسته انس بالا و تعداد دانه بیشتری در یک کیلوگرم دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است. پسته فندقی از نظر اقتصادی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع پسته دارد این در حالی است که پسته فندقی ظاهر زیبا،مغز سبز و پر چرب هم چنین طعم بسیار عالی دارد.

صادرات پسته کله قوچی بیشتر به کشورهای قیمت محور آسیایی و هم چنین کشورهای اروپایی انجام می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز با فروش مستقیم و بدون واسطه محصول،با کیفیت ترین پسته فندقی را با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و فروش این محصول با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

پسته فندقی

پسته فندقی سیرجانپسته فندقی سیرجان مناسب صادراتپسته فندقی مناسب صادراتفروش پسته فندقی سیرجانفروش پسته فندقی سیرجان مناسب صادراتفروش پسته فندقی مناسب صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *