انواع پسته ایران _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز

انواع پسته ایران

انواع پسته ایران _ شرکت بازرگانی خشکبار شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و بدون واسطه به خریداران عرضه می نماید.

انواع پسته ایران

پسته یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین خشکبار ایرانی است. پسته های ایرانی تنوع بسیار بالا و طعم بسیار عالی دارند به همین دلیل همواره میزان تقاضای بالایی از نقاط مختلف دنیا دارند. تا کنون بیش از هفتاد نوع پسته در کشور شناسایی و کشت شده است که تعداد محدودی از آن ها مانند پسته های تجاری به صورت عمده و بسیاری در حجم محدود در نقاط مختلف کشور تولید می گردد.

پسته های ایرانی بیشتر در استان های کرمان،یزد،سمنان،خراسان و فارس تولید می شود و به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف  به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

معروف ترین ارقام پسته در ایران عبارتند از:

پسته اکبری

پسته کله قوچی

پسته احمد آقایی

پسته فندقی

خواص و ویژگی های پسته

هر یک از انواع پسته خصوصیات و ویژگی های جداگانه ای داد و به صورت دست چین یا توچین،خندان،دهن بست و یا آب خندان در بازار خرید و فروش می شود.پسته گونه ای گیاهی است که در مناطق دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم به خوبی رشد می کند.

مهم ترین خاصیت پسته آهن فراوان آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود. افرادی که بیماری کم خونی دارند می توانند از طریق مصرف پسته کمبود آهن را در بدن خود را درمان نمایند.

همانطور که می دانید همه مغزیجات خواص و املاح معدنی فراوانی دارد اما آزمایشات متعدد نشان داده که خواص مغذی و املاح معدنی موجود در پسته از سایر آجیل ها و مغزها بیشتر است و سلامت بخش های مختلف بدن را پوشش می دهد از این رو میزان مصرف بالایی دارد.

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار در ایران ارقام مختلف پسته های ایرانی را بی واسطه با قیمت بسیار مناسب به خریداران عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

انواع پستهانواع پسته ایرانپسته ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *