خرید پسته کله قوچی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز

خرید پسته کله قوچی اعلا

خرید پسته کله قوچی اعلا _ شرکت بازرگانی شادیز پسته کله قوچی خام و درجه یک را به صورت مستقیم از باغدار با قیمت مناسب به فروش می رساند.

خرید پسته کله قوچی اعلا

پسته کله قوچی از لوکس ترین انواع پسته ایرانی است که از آن بیشتر به صورت آجیلی استفاده می شود. پسته کله قوچی ظاهری درشت و کروی شکل دارد. انس پسته کله قوچی پایین است که نشان دهنده درشتی آن می باشد. پسته کله قوچی پوست استخوانی روشن و مغز قرمز رنگ و بسیار خوش طعمی دارد.

پسته کله قوچی با پسته فندقی از یک خانواده است البته پسته کله قوچی درشت اما پسته فندقی ریز است. پسته کله قوچی یکی از لوکس ترین پسته های صادراتی ایران است و به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس صادر می گردد.

پسته کله قوچی سطح زیز کشت بسیار زیادی دارد و در مناطق مختلف ایران از جمله کرمان،دامغان،یزد و خراسان تولید می گردد. پسته کله قوچی پس از پسته فندقی بیشترین حجم از تولید پسته را در کشور به خود اختصاص داده است.

استفاده از پسته کله قوچی در آجیل به دلیل درشتی و درجه خندانی بالا بسیار چشمگیر است.پسته کله قوچی در انس های مختلف به صورت خام و یا با فرآوری های مختلف در فروشگاه های کشور خرید و فروش می شود.

قیمت پسته کله قوچی از پسته اکبری پایین تر و از پسته فندقی بالاتر است.قیمت پسته کله قوچی با توجه به انس،درجه خندانی،رویت پسته و تازگی آن محاسبه می گردد.

مجموعه خشکبار شادیز انواع پسته کله قوچی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته کله قوچی

پسته کله قوچی اعلاخرید پسته کله قوچیخرید پسته کله قوچی اعلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *