خرید گردو ایرانی پر مغز _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردو ایرانی پر مغز

خرید گردو ایرانی پر مغز _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و پر مغز ایرانی را به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

خرید گردو ایرانی پر مغز

گردو یکی از ارزشمند ترین مغزهای خوراکی است که از آن جهت مصارف خوراکی و در صنایع مختلف استفاده می شود. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی بسیار مرغوب می باشند.

انواع گردوی ایرانی عبارتند از:گردو پوست کاغذی،گردو سنگی،گردو سوزنی،گردو نوک کلاغی،گردو خوشه ای و گردو ماکویی. هر یک از انواع گردو خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد و جداگانه ای دارند . انواع گردو به صورت با پوست و بدون پوست در بازار خرید و فروش می شود.

گردوهای درجه یک طعم،خوب،چربی مناسب،مغز پر و روشنی دارند . قیمت گردو با توجه به نوع،درصد و کیفیت مغز،درشتی و کوچکی هم چنین تازگی آن محاسبه می شود. قیمت خرید گردو به صورت عمده و خرده فروشی نیز با یکدیگر متفاوت است و مسلما قیمت خرید عمده آن مقرون به صرفه تر است.

مغز گردو خواص تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد. مصرف گردو سبب استحکام استخوان ها و دندان ها،پیشگیری از دیابت،تقویت سیستم ایمنی بدن،پیشگیری از بیماری های قلبی و سرطان ها هم چنین تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

مغز گردو از پر چرب ترین مغزهای خوراکی است که از روغن آن در مصارف مختلف خوراکی و موضعی استفاده می شود. البته چربی موجود در گردو از نوع مفید است و به کاهش کلسترول بد خون و افزایش کلسترول مفید خون کمک می کند. مصرف چند عدد گردو در روز حدود ۹۰ درصد از چربی های ضروری بدن را درمان می کند.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوی پر مغز و درشت ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده به خریداران عزیز در سراسر کشور عرضه می نماید.

جهت خرید و فروش محصول هم چنین اطلاع از قیمت ها با ما تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو ایرانیخرید گردو ایرانی پر مغزخرید گردو پر مغزگردو ایرانیگردو ایرانی پر مغز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *