خرید گردو ایرانی با بهترین کیفیت _ بازرگانی خشکبار شادیز

خرید گردو ایرانی با بهترین کیفیت

خرید گردو ایرانی با بهترین کیفیت _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع گردوی درجه یک و تازه ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت به فروش می رساند.

خرید گردو ایرانی با بهترین کیفیت

گردو از میوه های لذیذ و پر خاصیت به شمار می آید که با بهترین کیفیت در مناطق مختلف ایران تولید می گردد. کشور ایران از نظر جغرافیایی و آب و هوایی شرایط مناسب جهت کشت و پرورش گردو دارد. گردوهای ایرانی انواع مختلف و کیفیت بسیار بالایی دارند.

انواع گردوی تولید شده در ایران عبارتند از:

گردو پوست کاغذی

گردو نوک کلاغی

گردو سنگی

گردو سوزنی

گردو خوشه ای

گردو ماکویی

هر یک از انواع گردو ویژگی های جداگانه ای دارند و به شکل مغز شده و با پوست در بازار های سراسر کشور خرید و فروش می شوند. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و روغن دهی در دنیا بی نظیر می باشند و متقاضیان بسیاری هم در داخل کشور و هم در کشورهای خارجی دارند.

از مناطق تولید کننده گردو در کشور می توان استان های فارس،همدان،خراسان،کرمان،آذربایجان غربی،مرکزی،آذربایجان شرقی و .. را نام برد. بهترین انواع گردو در این مناطق به صورت عمده تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی مانند ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم،فیبر و .. است که به سلامت و تقویت بدن هم چنین پیشگیری از بیماری ها کمک می کند.

مصرف گردو سبب تقویت سیستم ایمنی بدن،تقویت حافظه،پیشگیری از بیماری های قلبی،استحکام استخوان ها،پیشگیری از دیابت و.. می شود.

مجموعه بازرگانی شادیز انواع گردوهای درجه یک ایرانی را به صورت کاملا تضمینی با مناسب ترین قیمت در سراسر کشور به فروش می رساند.

کلیه محصولات این مجموعه به صورت مستقیم از باغدار و بدون واسطه به خریداران ارائه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

خرید گردو ایرانیخرید گردو ایرانی با بهترین کیفیتخرید گردو ایرانی با کیفیتخرید گردو با بهترین کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *