خرید مغز گردو سوزنی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز

خرید مغز گردو سوزنی درجه یک

خرید مغز گردو سوزنی درجه یک _ شرکت خشکبار شادیز مغز گردوی سوزنی درجه یک ایرانی را قیمت فوق العاده به خریداران عرضه می نماید.

خرید مغز گردو سوزنی درجه یک

گردوهای ایرانی انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن ها از طعم و ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. گردوی سوزنی نوعی متفاوت از گردوهای ایرانی است که تنها راه تشخیص آن از دیگر انواع گردو پوسته آن می باشد.

درون پوست چوبی گردوی سوزنی برجستگی ها و تورفتگی های بیشتری نسبت به دیگر انواع گردو وجود دارد. وجود برجستگی های متعدد درون پوست گردو سبب شکستن مغز گردو هنگام جدا سازی آن از پوسته می شود.

می توانید برای بیرون آورد مغز این گردو به صورت کامل گردوها را به مدت ۳ تا ۴ ساعت درون آب قرار داده تا خیس بخورد سپس مغز آن را بیرون آورید.هم چنین می توانید از اشیاء نوک تیز مانند چاقو و سوزن برای بیرون آوردن مغز آن استفاده کرد.

از مزیت های این گردو قیمت بسیار ارزان آن نسبت به دیگر انواع گردو است. البته مغز این گردو از طعم عالی و کیفیت بالایی برخوردار است. گردوی سوزنی طرفداران بسیاری دارد و در مناطق مختلف گردو خیز کشور به صورت عمده تولید می گردد. گردوی سوزنی به شکل مغز شده و با پوست در بازار خرید و فروش می شود.

بهترین روش جهت خرید مغز گردوی سوزنی با کیفیت و قیمت مناسب،خرید آن به صورت مستقیم از تولید کننده است که مجموعه شادیز این امکان را برای خریداران فراهم ساخته است.

در این روش شما می توانید این محصول را بدون واسطه و با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایید.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد.

جهت خرید و فروش محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

گردو

خرید مغز گردو درجه یک سوزنیخرید مغز گردو سوزنیخرید مغز گردو سوزنی درجه یکمغز گردو درجه یک سوزنیمغز گردو سوزنی درجه یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *