فروش پسته بادامی اردکان یزد _ بازرگانی شادیز

فروش پسته بادامی اردکان یزد

فروش پسته بادامی اردکان یزد _ بازرگانی شادیز پسته بادامی درجه یک اردکان را به صورت تناژی و با قیمت مناسب به فروش می رساند.

فروش پسته بادامی اردکان یزد

پسته بادامی از گروه پسته های کشیده به شمار می آید. نام تجاری این پسته(long pistachio) یعنی پسته کشیده است.پسته بادامی در نقاط مختلف ایران از جمله استان کرمان،یزد و خراسان تولید می گردد. پسته بادامی تولید شده در هر منطقه خصوصیات و ویژگی های خاصی دارد.

پسته بادامی اردکان 

این نوع پسته در شهرستان اردکان در استان یزد تولید می گردد و آن را با نام پسته بادامی اردکانی می شناسند. پوست استخوان این پسته از سایر انواع پسته بادامی تیره تر است و مغز آن دارای رنگ سبز می باشد. از پسته بادامی هم به صورت آجیلی و هم برای مصارف مغز پسته استفاده می شود.

شهرستان اردکان قطب بزرگ تولید پسته در استان یزد است که با برخورداری از آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز،مرغوب ترین انواع پسته را در استان یزد تولید می کند.پسته بادامی یزد به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب متقاضیان بسیاری هم در داخل و هم در خارج از کشور دارد.

پسته بادامی کرمان

این نوع پسته بیشتر در شهرستان زرند کرمان تولید می گردد و آن را با نام پسته بادامی زرند می شناسند. پسته بادامی زرند انس بالایی دارد که نشان دهنده ریز بودن آن است.

پسته بادامی مشهد

این نوع پسته بادامی نام های مختلفی دارد که عبارتند از:پسته سفید،پسته فیض آباد یا پسته مشهدی. این پسته همانطور که از نام آن پیداست در استان خراسان تولید می گردد. پسته بادامی مشهد پوسته استخوانی روشن تر و سایز درشت تری نسبت به دیگر انواع پسته بادامی کشت شده در مناطق مختلف دارد.

پسته سفید بیشتر در مناطق مه ولات و فیض آباد در مشهد تولید می گردد.

بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی،اکبری،کله قوچی و فندقی تولید شده در مناطق مختلف کشور را به صورت مستقیم و بی واسطه به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

پسته بادامی اردکانپسته بادامی اردکان یزدپسته بادامی یزدفروش پسته بادامی اردکانفروش پسته بادامی اردکان یزدفروش پسته بادامی یزد

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *