پسته سفید فیض آباد _شرکت بازرگانی شادیز

پسته سفید فیض آباد

پسته سفید فیض آباد _شرکت بازرگانی شادیز ارائه دهنده عمده پسته سفید فیض آباد به مشتریان عزیز می باشد پسته بادامی سفید از ارقام مهم پسته در ایران است.

پسته سفید فیض آباد

پسته یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین انواع خشکبار تولیدی ایران است که تنوع بسیار زیادی دارد تا کنون بیش از ۷۰ نوع پسته درایران شناسایی و کشت شده است این تنوع یکی از نکات مثبت پسته های ایرانی در رضایتمندی مشتریان است در بازارهای داخلی و صادراتی مشتریان بسیاری وجود دارند که هر کدام ملاک های خرید متفاوتی دارند برخی از مشتریان کیفیت را ملاک خرید پسته قرار می دهند و برخی نیز قیمت را . پسته های ایرانی در انواع و انس های مختلف و با قیمت های متفاوت در بازارهای ایرانی موجود هستند پسته بادامی سفید یکی از محصولات مهم و تولید شده در منطقه فیض آباد مشهد است که می تواند رضایت مشتریان قیمت محور و کیفیت محور را کسب کند این پسته ظاهری کشیده دارد و از دسته ی پسته های بادامی می باشد پوسته ی استخوانی این پسته سفید است و ظاهر زیبایی دارد به همین علت به پسته سفید مشهور می باشد پسته سفید به پسته مشهدی نیز معروف می باشدپسته بادامی سفید کیفیت بالا و مغز بسیار خوش طعمی دارد و در زمره ی پسته های تجاری قرار می گیرد این پسته بصورت عمده در مشهد تولید و به بازارهای داخلی و کشورهای مختلف خارجی صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز عرضه کننده مرغوب ترین پسته بادامی فیض آباد بصورت عمده در سراسر ایران می باشد کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت مستقیم از باغدار تهیه و عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فرمایید هدف ما ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان عزیز و کسب رضایت آن ها می باشد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

پسته سفیدپسته سفید فیض آباد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *