صادرات مغز بادام مامایی به هند _ بازرگانی خشکبار شادیز

صادرات مغز بادام مامایی به هند

صادرات مغز بادام مامایی به هند _ بازرگانی خشکبار شادیز انواع مغز بادام مامایی درجه یک را به صورت عمده به کشور هندوستان صادر می نماید.

صادرات مغز بادام مامایی به هند

در سال های اخیر با افزایش تولید بادام مامایی در کشور صادرات مغز آن به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بیشترین حجم از صادرات مغز بادام مامایی توسط تجار ایرانی به کشور هند که اصلی ترین خریدار بادام مامایی است انجام می شود.

بادام مامایی مرغوب ترین و با کیفیت ترین بادام تولید شده در ایران است. مغز بادام مامایی از نظر رنگ،طعم و چربی بسیار مرغوب می باشد. بیشترین حجم تولید بادام مامایی در کشور متعلق به شهرستان سامان در استان چهار محال بختیاری است. منطقه سامان قطب اصلی تولید و فروش بادام مامایی در کشور است.

بادام مامایی از نوع بادام سنگی است و مانند آن پوست چوبی بسیار مستحکمی دارد. مغز بادام مامایی طعم شیرینی دارد و درصد تلخی آن صفر است. مغز بادام مامایی بسیار درشت است و به طور طبیعی درصد دوقلویی در آن بالا می باشد.

از مغز بادام مامایی در مصارف مختلف خوراکی و در صنایع دارویی،آرایشی،بهداشتی و تولید مواد شوینده استفاده می شود.

قیمت مغز بادام مامایی با توجه به سایز و کیفیت آن تعیین می گردد. هر چه مغز بادام درشت تر باشد مرغوب تر است و قیمت بالاتری دارد. مغز بادام مامایی از نظر سایز گرید های متفاوتی دارد و معمولا به دسته های ۷۰ تا ۱۴۰ تایی تقسیم می شود.

کشور هند از مهم ترین مقاصد صادراتی مغز بادام مامایی است و همواره به عنوان اصلی ترین خریدار بادام مامایی در ایران شناخته می شود. البته بادام مامایی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا خریداران و طرفداران بسیاری در کشورهای مختلف مانند کشورهای عربی،کشورهای اروپایی و.. دارد.

مرکز بازرگانی شادیز در زمینه فروش و صادرات انواع بادام  و مغز بادام مامایی به صورت گسترده  در کشور فعالیت می نماید.

جهت خرید،فروش و یا صادرات محصول هم چنین دریافت مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

همواره با شما هستیم از مرکز بزرگ خشکبار شادیز

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

صادرات مغز بادام به هندصادرات مغز بادام ماماییصادرات مغز بادام مامایی به هندمغز بادام مامایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *