عرضه مستقیم عمده گردوی بوانات _ شرکت خشکبار شادیز

عرضه مستقیم عمده گردوی بوانات

عرضه مستقیم عمده گردوی بوانات _ شرکت خشکبار شادیز عمده گردوی مرغوب بوانات را به صورت مستقیم به خریداران در سراسر کشور عرضه می نماید.

عرضه مستقیم عمده گردوی بوانات

کشور ایران یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان گردو در دنیا است. مهم ترین گردوهای موجود در دنیا معروف به گردوی ایرانی است. گردوهای ایرانی از نظر طعم،مزه و کیفیت بسیار مرغوب می باشند. معروف ترین انواع گردوی تولید شده در ایران عبارتند از:

گردو کاغذی

گردو نوک کلاغی

گردو سوزنی

گردو سنگی

گردو ماکویی

گردو خوشه ای

با کیفیت ترین گردوهای تولید شده در کشور متعلق به شهرستان تویسرکان همدان،شهرستان بوانات فارس،شهرستان بافت کرمان و .. است. شهرستان بوانات مهم ترین قطب تولید کننده گردو در استان فارس و کشور است. گردوی تولید شده در بوانات به دلیل دارا بودن پوست کاغذی،مغز پر و سفید،چربی فراوان و طعم بسیار عالی در بازارهای داخلی و خارجی شهرت دارد.

شهرستان بوانات از شهرهای سردسیری استان فارس و محیط مناسبی جهت کشت و پرورش گردو است. هر ساله حجم بالایی از انواع گردو و مغز گردو به صورت عمده از این منطقه به کشورهای متعدد خارجی مانند ترکیه،امارات،قطر و .. صادر می گردد.

گردو میوه ای ارزشمند و بسیار مغذی است. مغز گردو منبعی غنی از انواع مواد مغذی و املاح معدنی است که به سلامت و تقویت بدن کمک می کند. مغز گردو را غذای مغز می نامند زیرا بیشترین میزان امگا۳ را در بین مواد غذایی گیاهی دارا می باشد. این خاصیت گردو سبب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود.

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین انواع گردوی بوانات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده در سراسر کشور به فروش می رساند.

در صورت تمایل به خرید و فروش عمده این محصول می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

گردو

عرضه عمده گردوی بواناتعرضه گردوی بواناتعرضه مستقیم عمده گردوی بواناتعرضه مستقیم گردوی بواناتعمده گردوی بواناتگردوی بوانات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *