صادرات انواع پسته به باکو آذربایجان _ بازرگانی شادیز

صادرات انواع پسته به باکو آذربایجان

صادرات انواع پسته به باکو آذربایجان _ بازرگانی شادیز انواع پسته های خوش قیمت و با کیفیت ایرانی را به کشور آذربایجان صادر می نماید.

صادرات انواع پسته به باکو آذربایجان

آذربایجان از کشورهای همسایه ایران و یکی از مهم ترین خریداران پسته های ارزان قیمت و با کیفیت ایرانی است. انواع پسته های درجه یک و درجه دو ایرانی مانند پسته کله قوچی،پسته بادامی،پسته احمد آقایی و فندقی از طریق راه های زمینی به این کشور همسایه صادر می گردد.

کشور آذربایجان علاوه بر پسته انواع مغز پسته و خلال پسته را نیز از ایران خریداری می نماید و این موضوع شرایط مناسبی را برای افزایش فعالیت های تجاری با این کشور فراهم کرده است. صادرات پسته به باکو آذربایجان هرساله در تناژهای بالا و با بهترین قیمت ها توسط شرکت بازرگانی شادیز انجام می شود.

کشور آذربایجان از همسایه های شمالی ایران است و روابط تجاری خوبی با ایران دارد. برای صادرات به باکو استفاده از روش های زمینی به لحاظ سرعت ارسال و هزیته کم بسیار مناسب است. به همین جهت صادرات محصول به آذربایجان به وسیله کامیون و از مسر مرزهای شمالی کشور انجام می شود.

کشور ایران بزرگ ترین تولید کننده و صادر کننده پسته در جهان است. پسته های ایرانی به دلیل تنوع بالا و طعم و مزه بسیار عالی به کشورهای مختلف دنیا صادر می گردد. صادرات پسته به کشورهای متعدد نیازمند شناخت کامل بازار کشور هدف است.

بازرگانی شادیز آماده ارائه انواع پسته و مغز پسته به مشتریان داخلی و خارجی و همکاری با تامین کنندگان و صادر کنندگان پسته در کشور می باشد.

جهت خرید ،فروش و صادرات محصول هم چنین اطلاع از نحوه همکاری این مجموعه، با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

با تشکر

شرکت شادیز

هم اکنون با ما در ارتباط باشید:

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات انواع پسته به آذربایجانصادرات انواع پسته به باکوصادرات انواع پسته به باکو آذربایجانصادرات پسته به آذربایجانصادرات پسته به باکوصادرات پسته به باکو آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *