خرید و فروش بادام سنگی سامان _ بازرگانی شادیز

خرید و فروش بادام سنگی سامان

خرید و فروش بادام سنگی سامان _ بازرگانی شادیز بادام سنگی مرغوب شهرستان سامان را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب به فروش می رساند.

خرید و فروش بادام سنگی سامان

خرید و فروش بادام سنگی سامان به عنوان یکی از با کیفیت ترین انواع بادام سنگی تولید شده در کشور از رونق بالایی برخوردار است. شهرستان سامان قطب اصلی تولید بادام در استان چهار محال بختیاری است که در فاصله ۳۰ کیلومتری از شهرکرد قرار دارد. این شهرستان به سبب برخورداری از آب و هوای خوب و خاک حاصلخیز محیط مناسبی جهت کشت و پرورش بادام است.

علاوه بر بادام سنگی انواع دیگر بادام نظیر بادام مامایی،بادام ربیع،بادام محب و بادام شاهرودی نیز با بالاترین درجه کیفی در این منطقه تولید می شود و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می کردد.

بادام سنگی یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع بادام درختی است. این بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست چوبی بسیار سختی دارد و به راحتی با فشار دست قابل شکستن نیست. مغز بادام سنگی طعم شیرین و درصد چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد. بادام سنگی قیمت پایین تری نسبت به دیگر انواع بادام درختی دارد. کیفیت خوب در کنار قیمت ارزان سبب افزایش تقاضای آن در بین مصرف کنندگان و هم چنین خریداران و تجار شده است.

ویژگی های بادام سنگی سامان:

طعم شیرین و بسیار عالی

درصد چربی بالا

حجم بالای تولید

قیمت مناسب تر

مغز درشت و با کیفیت

مناسب جهت مصارف داخلی

مناسب جهت صادرات

مجموعه بازرگانی شادیز به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده خشکبار،انواع بادام درجه یک سامان را مناسب ترین قیمت به فروش می رساند.

شادیز همواره آماده ارائه بهترین محصولات و همکاری با تولید کنندگان و صادر کنندگان این محصول در کشور می باشد.

جهت خرید،فروش و صادرات این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

شرکت شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام سنگی

بادام سنگی سامانخرید بادام سنگی سامانخرید فروش بادام سنگی سامانخرید و فروش بادام سامانخرید و فروش بادام سنگیخرید و فروش بادام سنگی سامانفروش بادام سنگی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *