خرید عمده بادام مامایی سامان _شرکت خشکبار شادیز

خرید عمده بادام مامایی سامان

خرید عمده بادام مامایی سامان _شرکت خشکبار شادیز عمده بادام مامایی تولید شده در منطقه سامان را با کیفیت عالی به خریداران عرضه می نماید.

خرید عمده بادام مامایی سامان

بادام مامایی یکی از با کیفیت ترین انواع بادام تولید شده در منطقه سامان شهرکرد است بادام مامایی تنها در استان چهار محال بختیاری و در مناطق حاشیه زاینده رود مانند سامان بصورت عمده تولید می گردد.

بادام مامایی پوست سختی دارد مغز این بادام از نظر طعم،رنگ و چربی مفید بسیار مرغوب است مغز باد م مامایی رنگ روشن و خواص مغذی فراوانی دارد از بادام مامایی بیشتر برای صادرات استفاده می شود و مصرف داخلی کمی دارد زیرا بادام مامایی هنوز در ایران ناشناخته است.

بادام مامایی بصورت مغز و با پوست به کشورهای مختلف مانند کشور هند،ترکیه،کشورهای عربی و روسیه صادر می گردد میزان مغز بادام مامایی از بادام سنگی بیشتر است و به طور طبیعی درصد دوقلویی بالایی دارد بادام مامایی با پوست را به مدت ۸ سال و مغز آن را به مدت یک سال میت وان نگه داری کرد.

از مغز بادام مامایی بصورت خام،شور و بو داده در انواع آجیل ها استفاده می شود علاوه بر مصارف خوراکی از بادام مامایی در تولید صابون و در صنایع  دارویی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

بادام مامایی از ارقام دیر گل است اما میوه ی آن زود رس می باشد بادام مامایی تولید شده در سامان به دلیل برخورداری از آب و هوا و خاک خوب کیفیت بالا و طعم بسیار خوبی دارد.

شرکت خشکبار شادیز بادام مامایی درجه یک سامان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب بصورت عمده به خریداران عزیز عرضه می نماید.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام مامایی

بادام مامایی سامانخرید بادام مامایی سامانخرید عمده بادام ماماییعمده بادام مامایی سامان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *