بادام سنگی فروش فله _شرکت خشکبار شادیز

بادام سنگی فروش فله

بادام سنگی فروش فله _شرکت خشکبار شادیز با کیفیت ترین بادام سنگی را بصورت فله ای به فروش می رساند بادام سنگی از معروف ترین انواع بادام درختی در ایران است.

بادام سنگی فروش فله

بادام سنگی یکی از معروف ترین و رایج ترین انواع بادام درختی در ایران است این بادام مغز شیرین و پر چربی دارد بادام سنگی قیمت مناسب و متعادلی دارد به همین دلیل میزان خرید و فروش پر رونقی دارد از مغز بادام سنگی بصورت خام و شور در انواع آجیل ها و در صنایع دارویی،آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود .

بادام سنگی به دو صورت مغز و با پوست در بازارهای سراسر کشور به فروش می  رسد خرید عمده بادام سنگی بسیار مناسب و مقرون به صرفه است با دام سنگی به بادامی می گویند که پوست بسیار سفت و مستحکمی دارد و به سختی شکسته می شود.

مغز بادام سنگی میزان چربی بالاتری نسبت به سایر انواع بادام دارد به همین دلیل روغن آن را جهت مصارف مختلف خوراکی و موضعی از آن استخراج می نمایند مغز بادام منبع خوبی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و فیبر است که به تقویت و حفظ سلامتی بدن کمک فراوانی می کند چربی موجود در بادام از نوع مفید است و به کاهش کلسترول خون کمک می کند .

شرکت خشکبار شادیز مرغوب ترین بادام سنگی ایرانی را بصورت فله ای به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه می نماید کلیه ی محصولات این مجموعه بصورت خام و با پوست به مشتریان عرضه می گردد.

در صورت تمایل به خرید و یا فروش محصول هم چنین آگاهی از قیمت ها از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاورین شادیز تماس حاصل فبرمایید ما شما را در انتخاب و خریداری محصول راهنمایی خواهیم کرد.

ارتباط با ما

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

بادام سنگی

بادام سنگی فروش فلهبادام سنگی فلهفروش فله بادام سنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *