مرکز فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی

مرکز فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی _ شرکت بازرگانی شادیز مرکز اصلی تولید و فروش مستقیم بادام سنگی درجه یک در ایران به شمار می آید.

مرکز فروش بادام سنگی مرغوب ایرانی

بادام سنگی از حمله محصولاتی است که مشتریان بیشماری هم در بین مصرف کنندگان و هم در بین خریداران و تجار دارد. این نوع بادام همانطور که از نام آن پیداست پوست بسیار سفتی دارد و به سختی شکسته می شود. بادام سنگی گرچه پوستی سخت و سفت دارد. اما مغز داخل آن بسیار ترد و خوشمزه است و هم چنین چربی بسیار فراوانی دارد . علاوه بر کیفیت عالی، بادام سنگی پایین ترین قیمت را در بین انواع بادام ایرانی دارا می باشد.از همین رو از خرید و فروش پر رونقی در بازار برخوردار است.

درخت بادام سنگی به دلیل سازگاری و نیاز آبی کم در نقاط مختلف ایران تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید بادام سنگی مربوط به استان فارس،چهار محال بختیاری و اصفهان است.

عمده مصرف بادام سنگی برای استفاده در آجیل ها و برای گرفتن روغن می باشد. بادام سنگی هم چنین به صورت مغز شده به کشورهای مختلف خارجی از جمله کشورهای همسایه ایران صادر می گردد. مغز بادام سنگی بیشترین حجم تقاضا را در بین انواع مغز بادام ایرانی دارا می باشد. مغز بادام از جمله مغز بادام سنگی و مغز بادام مامایی از محصولات بسیار خوب تجاری در ایران به شمار می آید.

فروش عمده بهترین بادام سنگی

با توجه به اینکه تولید بادام سنگی در کشور در حجم های بالا انجام می شود بهترین راه عرضه آن به بازار فروش عمده می باشد. شرکت بازرگانی شادیز با کیفیت ترین بادام سنگی تولید شده در مناطق مختلف ایران را به صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران و تجار محترم در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام سنگی

فروش بادام سنگی ایرانی مرغوبمرکز فروش بادام سنگی ایرانیمرکز فروش بادام سنگی مرغوبمرکز فروش بادام سنگی مرغوب ایرانیمرکز فروش بادام مرغوب ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *