فروش پسته بادامی صادراتی فیض آباد _ بازرگانی شادیز

فروش پسته بادامی صادراتی فیض آباد

فروش پسته بادامی صادراتی فیض آباد _ بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی صادراتی فیض آباد را به خریداران و تجار در نقاط مختلف عرضه می نماید.

فروش پسته بادامی صادراتی فیض آباد

فروش پسته بادامی فیض آیاد جهت صادرات به کشورهای مختلف خارجی از رونق بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشد. فروش پسته بادامی به مشتریان خارجی با قیمت های خاصی انجام می شود. هر یک از مشتریان با توجه به شرایط اقتصادی بازار هدف،نوع خاصی را انتخاب می کنند.

پسته بادامی یکی از پر فروش ترین ارقام پسته تولید شده در کشور است . پسته بادامی همانند پسته احمد آقایی در دسته پسته های long قرار می گیرد و حتی برخی از فروشندگان این پسته را با عنوان پسته احمد آقایی به مشتریان خارجی می فروشند.

پسته بادامی در برخی از شهرهای ایران از جمله فیض آباد خراسان،اردکان یزد و زرند کرمان تولید می گردد. البته بیشترین حجم تولید پسته بادامی متعلق به شهرستان فیض آباد در استان خراسان است. پسته بادامی فیض آباد با نام های پسته سفید و پسته مشهدی نیز شناخته می شود. این نوع پسته ظاهر کشیده و طعم بسیار عالی دارد.

پسته بادامی صادراتی فیض آباد انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • پسته بادامی طبیعی خندان
  • پسته بادامی آب خندان
  • پسته بادامی دهن بست

در بین ارقام بالا پسته طبیعی خندان بادامی بهترین کیفیت را دارا می باشد و مشتریانی صادراتی اغلب این نوع را خریداری می کنند.

پسته آب خندان بادامی نیز بهترین گزینه برای بازارهایی است که به دنبال خرید محصول با قیمت ارزان هستند.

پسته دهن بست بادامی هم برای تولید مغز پسته کاربرد دارد.

از نظر قیمت پسته طبیعی خندان بادامی بالاترین قیمت و پسته دهن بست بادامی پایین ترین قیمت را در بین ارقام نام برده دارا می باشد.انواع پسته بادامی به کشورهای مختلف نظیر پاکستان،افغانستان،قزاقستان،روسیه،چین و .. صادر می گردد.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته بادامی فیض آباد را به صورت مستقیم و بدون واسطه برای خریداران و تجار محترم در نقاط مختلف تامین می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته بادامی

پسته بادامی صادراتی فیض آبادفروش پسته بادامی صادراتی فیض آبادفروش پسته بادامی فیض آیادفروش پسته صادراتی بادامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *