خلال پسته درجه یک رفسنجان _ بازرگانی شادیز

خلال پسته درجه یک رفسنجان

خلال پسته درجه یک رفسنجان _ بازرگانی شادیز خلال پسته درجه یک و تازه رفسنجان را بصورت مستقیم به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.

خلال پسته درجه یک رفسنجان

خلال پسته یکی از فراورده های خوشمزه و گران قیمت پسته است. تولید خلال پسته درجه یک بیشتر در شهرستان رفسنجان انجام می شود. کیفیت خلال پسته با توجه به میزان سبز بودن خلال ،سالم بودن،اندازه ،طعم و روغن آن متفاوت می باشد. از ویژگی های اصلی خلال پسته مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ سبز تیره
  • کشیده بودن
  • فاقد شکستگی و پودر شدگی
  • فاقد ضایعاتی مانند پوست و چوب پسته
  • چربی مناسب

شهرهای قزوین و رفسنجان تولید کنندگان اصلی خلال پسته با کیفیت در ایران به شمار می آیند. برای تولید خلال پسته معمولا از پسته های مرغوب و درجه یک که مغز سبز رنگ و کشیده ای دارند استفاده می شود. پسته های تولید شده در رفسنجان و قزوین نیز به دلیل کیفیت بالا،چربی مناسب و رنگ سبز بهترین گزینه برای تهیه خلال پسته هستند.

کاربرد خلال پسته

خلال پسته کاربرد فراوانی در صنایع غذایی دارد. از خلال پسته برای تزیین انواع شیرینی ها،دسرها،کیک ها ،بستنی و انواع غذاها استفاده می شود.

صادرات خلال پسته درجه یک

کشور ایران بزرگترین تولید کننده خلال پسته درجه یک و سبز در دنیا می باشد. به همین جهت هر ساله حجم های بسیار بالایی از این محصول به کشورهای مختلف صادر می گردد.خلال پسته تولید شده در ایران طعم عالی،رنگ سبز زیبا و روغن مناسبی دارد که سبب شهرت آن در بازارهای جهانی شده است.

خلال پسته از جمله محصولات لوکس و گران قیمت است به همین دلیل بهترین گزینه جهت صادرات می باشد. صادرات خلال پسته به کشورهای مختلف اروپایی،کشورهای عربی و آسیایی انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز انواع خلال پسته تولید شده در مناطق رفسنجان و قزوین را در حجم های بالا به کشورهای مختلف صادر می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت مشاوره با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

 

پسته

خلال پستهخلال پسته درجه یکخلال پسته درجه یک رفسنجانخلال پسته رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *