صادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگ _ بازرگانی شادیز

صادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگ

صادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگ _ بازرگانی شادیز خلال پسته سبز و با کیفیت ایرانی را به هنگ کنگ و دیگر مناطق دنیا صادر می نماید.

صادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگ

هنگ کنگ بزرگترین مرکز تجاری خرید و فروش پسته و فراورده های آن مانند مغز و خلال پسته ایران در شرق آسیا است. هر ساله حجم قابل توجهی از انواع محصولات ایرانی از جمله خلال پسته به این کشور صادر می گردد.

خلال پسته یکی از معروف ترین فراورده های پسته ایران است. کشورهای مختلف از خلال پسته برای تولید انواع مواد غذایی استفاده می کنند. خلال پسته چه به صورت فله و چه بسته بندی شده به بازارهای تجاری مختلف از جمله هنگ کنگ صادرات دارد. خلال پسته تولید شده در ایران به دلیل رنگ سبز،چربی فراوان و طعم دلپذیر از فراورده های پر فروش در جهان است.کشورهایی نظیر هنگ کنگ،روسیه،چین،آلمان و .. از عمده خریداران این محصول به شمار می آیند.

صادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگ

 

تولید خلال پسته در ایران

تولید خلال پسته در ایران با استفاده از پسته مرغوب و با کیفیت و با بهره گیری از دستگاه های پیشرفته صنعتی صورت می گیرد تا کمترین آسیب فیزیکی به محصول اولیه وارد شود. همین امر سبب توجه صادر کنندگان و تجار بین المللی به خلال پسته تولید شده در ایران شده است.

ویژگی های خلال پسته ایران

از ویژگی های خلال پسته ایران مخصوصا خلال پسته تولید شده در قزوین سبز بودن خاص خلال پسته می باشد.البته رنگ سبز خلال پسته به مرور زمان با نگهداری نامناسب رو به زردی می رود.اما خلال پسته قزوین به علت چربی فراوان مدت بیشتری ثبات رنگی دارد.

خلال پسته ایران از سبز ترین انواع خلال پسته تولید شده در دنیا است که توسط شرکت های صادر کننده ایرانی به نقاط مختلف دنیا از جمله هنگ کنگ صادر می گردد.استاندارد های خلال پسته صادراتی ایران به هنگ کنگ چیزی جز مراحل عادی صادرات محصولات کشاورزی نمی باشد. به همین جهت صادرات به این کشور کار خیلی سختی نیست . البته درصد حاشیه سود از صادرات به هنگ کنگ وابسته به توان رقابتی قیمت ها است.

شرکت بازرگانی شادیز انواع پسته و فراورده های با کیفیت آن مانند خلال پسته را از ایران به کشور هنگ کنگ صادر می نماید. کلیه محصولات این مجموعه به صورت مستقیم و با تضمین کیفیت و قیمت به خریداران و تجار در نقاط مختلف دنیا عرضه می گردد.

جهت خرید،فروش و صادرات محصول با ما در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

Uncategorized @fa

خلال پسته با کیفیتصادرات به هنگ کنگصادرات خلال پسته با کیفیتصادرات خلال پسته با کیفیت به هنگ کنگصادرات خلال پسته به هنگ کنگصادرات خلال پسته قزوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *