صادرات پسته درجه یک به قطر _ بازرگانی شادیز

صادرات پسته درجه یک به قطر

صادرات پسته درجه یک به قطر _ بازرگانی شادیز انواع پسته درجه یک ایرانی را در تناژهای بالا به قطر و دیگر کشورهای عربی صادر می نماید.

صادرات پسته درجه یک به قطر

صادرات پسته به قطر و دیگر کشورهای عربی نظیر امارات ،عمان،بحرین و کویت در تناژهای بالا انجام می شود. تجار کشورهای عربی اغلب خریدار پسته درجه یک و با کیفیت ایران هستند و به اصطلاح کشورهای کیفیت محور و لوکس پسند می باشند.

فروش پسته در قطر توسط مراکز مختلفی انجام می شود. از آن جا که کیفیت و مرغوبیت پسته از اهمیت بالایی در این کشور برخوردار است خرید محصول از مراکز معتبر بسیار مهم است. شرکت بازرگانی شادیز به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین مجموعه های فعال در حوزه صادرات پسته در ایران شناخته می شود. مجموعه شادیز انواع پسته های مرغوب ایرانی را با تضمین کیفیت و قیمت به تجار مختلف عرضه می نماید.

صادرات پسته به قطر

کشور قطر یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین خریداران پسته اعلای ایرانی است. این کشور جزء کشورهای توریست پذیر است و هر ساله حجم بسیاری از گردشگران از نقاط مختلف دنیا به این کشور سفر می کنند و همین موضوع سبب رونق بازار این کشور شده است.

صادرات پسته به قطر به منظور دو هدف زیر انجام می شود:

  1. جهت مصرف در بازار داخل این کشور
  2. جهت صادرت مجدد به دیگر کشورها مانند عربستان و کشورهای اروپایی

انواع پسته درجه یک صادراتی ایران

کشور ایران با سابقه چندین هزار ساله در حوزه کشت پسته به عنوان بزرگ ترین قطب تولید پسته در دنیا شناخته می شود.پسته ایران از کیفیت بالا و تنوع بی نظیری برخوردار است به همین جهت طرفداران بسیاری در نقاط مختلف دنیا دارد.

هر یک از انواع پسته های صادراتی ایران با توجه به نیاز مشتری و بازار کشور هدف به کشورهای مختلفی صادر می گردد. همانطور که گفتیم کشورهای عربی اغلب پسته های لوکس را از ایران خریداری می کنند.

انواع پسته های صادراتی درجه یک به کشورهای عربی مانند قطر عبارتند از:

ارقام ذکر شده به دلیل طعم فوق العاده و ظاهر زیبا طرفداران بسیاری در کشورهای لوکس پسند دارند.

شرکت بازرگانی شادیز با داشتن سابقه درخشان در حوزه صادرات پسته به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه ی خلیج فارس،آماده همکاری با تمامی افراد در نقاط مختلف می باشد.

جهت خرید انواع پسته و دریافت مشاوره با مدیر فروش مجموعه شادیز در ارتباط باشید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

پسته

صادرات به قطرصادرات پسته درجه یک به قطرفروش پسته در قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *