فروش مستقیم و عمده بادام محب _ بازرگانی شادیز

فروش مستقیم و عمده بادام محب

فروش مستقیم و عمده بادام محب _ بازرگانی شادیز بادام محب مرغوب ایرانی را به صورت مستقیم از تولید کننده و در حجم عمده به خریداران عرضه می نماید.

فروش مستقیم و عمده بادام محب

بادام محب از نمونه های مرغوب بادام های ایرانی است. این نوع بادام که پوست بسیار نازک و مغز درشت و خوش طعمی دارد به صورت عمده در استان های چهار محال بختیاری،اصفهان،کرمان و فارس تولید می گردد البته بیشترین حجم تولید بادام محب مربوط به استان چهار محال بختیاری و شهرکرد است. بادام محب از ارقام لوکس بادام های ایرانی است و طرفداران بسیاری در بازارهای داخلی و هم چنین خارجی دارد.

شرکت بازرگانی شادیز از طریق حذف واسطه ها امکان خرید بصورت مستقیم از تولید کننده را برای خریداران فراهم ساخته است. در این روش شما می توانید با کیفیت ترین بادام محب ایرانی را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

ویژگی های بادام محب

بادام محب که نام های بادام پوست کاغذی و بادام سفید نیز شناخته می شود پوست نازک تری نسبت به دیگر انواع بادام درختی دارد. مغز این بادام بسیار ترد و شیرین است هم چنین خواص مغذی فراوانی دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های بادام کاغذی می توان به درصد بالای مغز به پوست آن اشاره کرد. این نوع بادام اغلب با پوست خرید و فروش می شود.

پوست نازک بادام محب علاوه بر راحت شکسته شدن مانع از نفوذ آلودگی به مغز بادام و حفظ کیفیت و تازگی آن می شود. به طور کلی بادام محب گزینه ای بسیار مناسب جهت استفاده در آجیل برای پذیرایی از مهمانان است. بادام محب علاوه بر فروش داخلی پر رونق از میزان تقاضای بالایی در بازارهای خارجی برخوردار است. بیشترین حجم صادرات بادام محب به کشورهای همسایه ایران انجام می شود.

شرکت بازرگانی شادیز مرغوبترین انواع بادام درختی ایرانی از جمله بادام محب را به صورت عمده و دست اول با بهترین کیفیت و قیمت به خریداران در نقاط مختلف عرضه می نماید.

هم اکنون جهت خرید محصول و دریافت اطلاعات بیشتر با مدیر فروش مجموعه شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

بادام محب

فروش مستقیم بادام محبفروش مستقیم و عمده بادامفروش مستقیم و عمده بادام محب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *