مرکز فروش و تجارت انواع بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز

مرکز فروش و تجارت انواع بادام

مرکز فروش و تجارت انواع بادام درختی _ شرکت بازرگانی شادیز از بزرگترین مراکز فروش بادام درختی به صورت مستقیم و بدون واسطه در ایران می باشد.

مرکز فروش و تجارت انواع بادام درختی

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده بادام درختی در دنیا به شمار می آید. بادام درختی تولیدی ایران انواع مختلفی دارد که در مراکز فروش و تجارت خشکبار عرضه می گردد.

انواع بادام درختی ایران

بادام درختی در مناطق مختلف ایران از جمله استان فارس،چهار محال بختیاری،کرمان،اصفهان خراسان و .. تولید می گردد. مهم ترین انواع بادام درختی تولید شده در ایران عبارتند از:

بادام سنگی

بادام مامایی

بادام محب(پوست کاغذی)

بادام ربیع

بادام شاهرودی

هر یک از انواع بادام ویژگی های منحصر به فردی دارد و از نظر سایز،قیمت ،رنگ و .. با یکدیگر متفاوت می باشند.به طور مثال در بین انواع بادام درختی بادام سنگی پایین ترین قیمت و بادام مامایی بالاترین قیمت را در بازار دارا می باشد. از بادام سنگی،بادام ربیع ،بادام شاهرودی و بادام محب بیشتر برای مصارف داخلی استفاده می شود. در بین انواع بادام، بادام مامایی بیشتر جنبه صادراتی دارد و به شکل مغز شده به کشورهای مختلف صادر می گردد. البته بادام محب و مغز بادام سنگی نیز از فروش صادراتی خوبی برخوردار می باشند.

بادام های ایرانی جزو با کیفیت ترین بادام های تولید شده در دنیا به شمار می آیند . از مهم ترین ویژگی بادام های ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بادام های ایرانی طعم بسیار بی نظیری دارند.

بادام های ایرانی تراریخته نیستند و کاملا طبیعی می باشند.

بادام های ایرانی روغن فراوانی دارند.

بادام های ایرانی تنوع بالا و کیفیت بالایی دارند.

بادام های ایرانی ارزش غذایی بالایی دارند.

همه این ویژگی ها سبب محبوبیت بادام و مغز بادام های ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی شده است. بادام درختی منبعی غنی از انواع ویتامین ها،پروتئین،آنتی اکسیدان و املاح معدنی مانند آهن،کلسیم،پتاسیم و .. است. مصرف بادام سبب تقویت و حفظ سلامتی بدن و پیشگیری از انواع بیماری ها می شود.

شرکت بازرگانی شادیز با سابقه درخشان در صنعت بادام،به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش و تجارت بادام در ایران شناخته می شود.

این مجموعه همواره آماده ارائه بهترین محصولات با مناسبترین قیمت ها به خریداران در نقاط مختلف می باشد.

هم اکنون جهت خرید،فروش و صادرات محصول با تیم پشتیبانی شادیز تماس حاصل فرمایید.

شرکت بازرگانی شادیز

نام و نام خانوادگی:ابوذر امیری

شماره تماس:۰۹۱۷۹۳۰۳۹۶۰

آدرس ایمیل:shadizva@gmail.com

آدرس سایت:www.shadizva.com

www.shadizva.ir

 

بادام

انواع بادام ایرانیفروش و تجارت انواع بادام درختیمرکز فروش و تجارت انواع باداممرکز فروش و تجارت انواع بادام درختیمرکز فروش و تجارت بادام درختی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *